صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از اهتمام شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد بابت خدمت رسانی به زائران رضوی در ایام مختلف سال و روز‌های پایانی ماه صفر و سایر مناسبت‌ها تشکر می‌کنم؛ بدون هیچ ملاحظه‌ای بیشترین بار و بخش عمده‌ای از میزبانی زائران حضرت رضا (ع) با شهرداری است که در این راستا تلاش‌ها و اقدامات بسیار خوبی نیز انجام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد افزود: شهرداری در بخش‌های مختلف خدمات شهری، حوزه حمل و نقل و ترافیک، مسائل اجتماعی و فرهنگی عزم ویژه‌ای برای خدمت به زائران و مجاوران داشته و دارد.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین و مهم‌ترین موضوع فعلی، ارتقای فرهنگ میزبانی است، با بررسی‌های مختلف و تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته که در نتیجه مشورت‌ها، مشاوره‌ها و بررسی‌های مختلف، به دست آمده؛ رمز و راز ارتقای فرهنگ میزبانی و بسط و توسعه مشارکت مردم از اولویت‌های اصلی در مشهد محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه پویش هم محله‌ای امام رضا (ع) همزمان با این ایام آغاز شده که در قالب این پویش، مشهدی‌ها؛ زائران رضوی را در منازل شخصی خود اسکان می‌دهند، خاطرنشان کرد: با همت مدیریت شهری، تاکسی‌های صلواتی در جوار حرم مطهر حضرت رضا (ع) به حمل و نقل رایگان زائران می‌پردازند که چنین طرح‌های زائرمحوری به نظرم باید توسعه یابد.

حجت الاسلام گنابادی نژاد گفت:در زمینه تقویت زیرساخت‌ها از جمله تامین پارکینگ و سرویس بهداشتی، اقدامات خوبی صورت گرفته و شهرداری در این موارد اهتمام خوبی داشته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.