صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناسان داوری بعد از بررسی دو پنالتی اعلام شده در بازی استقلال مقابل ملوان از سوی داوران وی‌ای آر به این نتیجه رسیدند که هر دو پنالتی به غلط به سود استقلال اعلام شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در بازی هفته دوم مقابل ملوان صاحب دو ضربه پنالتی شد که هر دو موقعیت را رامین رضاییان تبدیل به گل کرد. استقلال که در آن بازی تا آستانه شکست پیش رفته بود، به واسطه اعلان همین دو ضربه پنالتی موفق شد دو بار بازی باخته را با تساوی عوض کند تا از یک شکست حتمی نجات پیدا کند.

اما بعد از گذشت چند روز از اعلان پنالتی به سود استقلال کارشناسان داوری با بررسی هر دو صحنه‌ای که در محوطه هجده قدم تیم ملوان رخ داد و منجر به اعلام پنالتی شد متفق القول اعلام کردند که هیچ یک از پنالتی‌هایی که به استقلال تعلق گرفت درست نبوده و داوران دچار اشتباه شده‌اند.


به این ترتیب استقلال که در هفته اول نیز با کمک وی‌ای آر موفق شد به برتری مقابل شمش آذر قزوین دست یابد، د رهفته دوم روی دو اشتباه مهلک و کشنده داور بر علیه تیم فوتبال ملوان از باخت نجات یافتند و حالا باید شاکر داورانی باشند که در هفته دوم دچار این اشتباه بزرگ شده‌اند.

استقلال در هفته سوم لیگ برتر باید در خوزستان مقابل هم نام اهوازی خود قرار بگیرد و مشخص نیست که در این ورزشگاه از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود یا خیر؟!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
اسم رسانتون رو به جای شهرارانیوز بذارین پرسپولیس نیوز
یک کارشناسی یک حرفی زده کلا همون شده سندت؟؟
هرچی خبرم دیدم گذاشتی علیه استقلاله
اون خبرنگار ناعادلی هم که اینو نوشته بدونه لیگ قبل چطوری قهرمان شدند