صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آغاز جنگ حقوقی امباپه و پاری سن ژرمن

  • کد خبر: ۲۴۷۵۵۴
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
ستاره فرانسوی که با جدایی خود از پاری سن ژرمن خشم این باشگاه فرانسوی را برانگیخت، حالا با شکایت از باشگاه پاریسی دردسر تازه‌ای برای آنها رقم زده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شاخه حقوقی لیگ حرفه‌ای فوتبال قرار است تحقیقات خود را درباره پرونده حقوقی کیلیان امباپه علیه پاری سن ژرمن آغاز کند. امباپه معتقد است که باشگاه سابقش ۵۵ میلیون یورو به او بدهکار است. کمیسیون حقوقی لیگ حرفه‌ای درباره این شکایت اسناد متعددی در اختیار دارد که مورد بررسی قرار خواهد گرفت و هر دو طرف برای توضیح موضع خود فراخوانده خواهند شد.

وکلای امباپه قبلا به پی اس جی هشدار داده بودند که باید دستمزد این بازیکن را تا انتهای فصل گذشته بپردازند، اما باشگاه پاریسی از این کار سر باز زده است. حالا این بازیکن که پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن به صورت رایگان به رئال مادرید پیوست با شکایت از پی اس جی به دنبال گرفتن مبلغی در حدود ۵۵ میلیون یورو از این باشگاه و مالکان قطری‌اش است. جنگ حقوقی دو طرف تازه آغاز شده است، اما احتمالا بدون توجه به اینکه این پرونده در نهایت چه نتیجه‌ای به دنبال خواهد داشت، ماجرای پیش آمده باعث می‌شود تا این بازیکن فرانسوی بخشی از محبوبیتش در کشور خود را از دست بدهد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.