صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیام مرموز پوگبا درباره لغو محرومیت سنگین

  • کد خبر: ۲۴۷۶۶۲
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
پل پوگبا، بازیکن سابق یوونتوس در حالی که منتظر جلسه استیناف دادگاه داوری ورزش در مورد محرومیتش بخاطر دوپینگ است، پیامی رمزآلود برای هوادارانش در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پوگبا در اسفند سال گذشته به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگش به مدت چهار سال از فوتبال محروم شد. با این حال، این بازیکن که معتقد است تخلفی انجام نداده است، درخواست تجدید نظری را به دادگاه خکمیت ورزشی ارایه کرده است که بررسی آن در روز‌های آینده آغاز خواهد شد. اگر دادگاه حکمیت ورزشی درخواست پوگبا را درست تشخیص دهد، محرومیت او لغو خواهد شد و به همین دلیل این روز‌ها او در حال تمرینات انفرادی است تا آمادگی‌اش را حفظ کند.

پیش از این یک تنیسور به نام جانیک اسکینر، در شرایطی مشابه پوگبا توانسته بود محرومیت خود را لغو کند. ممنوعیت دوپینگ سینر پس از اینکه وکلای او با موفقیت استدلال کردند که آزمایش مثبت او در نتیجه آلودگی از طریق فیزیوتراپش بود، لغو شد. ماجرای این تنیسور شباهت‌هایی با پرونده پوگبا دارد، زیرا گفته می‌شود که یک شرکت آمریکایی برای او مجموعه‌ای از قرص‌ها تجویز کرده که منجر به مثبت شدن آزمایش او شده است.

حالا این ستاره فرانسوی در پستی اینستاگرامی تصاویری از تمریناتش با توپ را نشان داده و نوشته است که زمان به شما پاسخ خواهد داد.

پوگبا به شدت امیدوار است که محرومیتش لغو شود. او به تازگی ۳۱ ساله شد، بنابراین اگر بتواند محرومیت ۴ ساله‌اش را لغو کند، هنوز فرصت دارد تا حرفه خود را از سر بگیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.