صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سوخت اصلی نیروگاه برق توس گاز است 

  • کد خبر: ۲۴۸۰۶۶
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
مدیرعامل نیروگاه توس با اشاره به ظرفیت این نیروگاه در میزان تولید و اشتغال بیان داشت: سوخت اصلی این نیروگاه گاز است و اطلاعاتی که درباره این نیروگاه منتشر می‌شود، نادرست و گمراه‌کننده است.

الهام اسماعیلی_شهرآرانیوز، سید رضا مرجانی، امروز پنجشنبه (۸ شهریور ۱۴۰۳) در بیست و پنجمین  اجلاس دوره ششم شورای اسلامی خراسان رضوی در واکنش به اظهارات برخی از مسئولان محیط زیست اعلام کرد: اطلاعاتی که به برخی از این دوستان می‌رسد نادرست است.

مدیرعامل نیروگاه توس بیان کرد: ما تنها نیروگاهی در کشور هستیم که به صورت آنلاین می‌توانیم میزان تولید و اشتغال را در کل کشور رصد کنیم. اطلاعاتی که درباره این نیروگاه منتشر می‌شود، نادرست و گمراه‌کننده است.

مرجانی افزود: نیروگاه توس یک نیروگاه قدیمی و نوستالژیک در شهر است که سوخت اصلی آن گاز است و برای شرایط اضطراری، سوخت پشتیبان نیز در نظر گرفته شده است. با این حال، ما در سال گذشته ۹۰۰ درصد بیشتر از سال قبل مصرف گاز داشتیم و امسال نیز ۴۵.۵ درصد بیشتر از سال گذشته مصرف کرده‌ایم. ما به دنبال استفاده از سوخت پشتیبان نیستیم، اما برای شرایط بحرانی ذخیره می‌کنیم.

وی همچنین به مشکلاتی که در زمینه تأمین گاز برای نیروگاه‌ها وجود دارد اشاره کرد و گفت: ما بهترین شرایط را برای خدمت‌رسانی فراهم کرده‌ایم، اما متأسفانه برخی از دوستان محیط زیست اقدام به شکایت از شخص بنده کرده‌اند. این در حالی است که ما به عنوان نیروگاه، خدمت‌رسانی می‌کنیم و اگر مشکلی وجود دارد، باید در سطح کلان حل شود نه اینکه شخصاً مورد اتهام قرار گیرم.

مرجانی تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای حفظ پایداری تولید و تأمین انرژی در کشور به کار گرفته ام و انتظار است که مسئولان محیط زیست نیز با اطلاعات دقیق و مستند اظهار نظر کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.