صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از حمایت این بنیاد از موکب‌های خدمات‌رسان به زائران در دهه پایانی ماه صفر، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر رئیسیان‌زاده گفت: به منظور حمایت از هیئت‌های مذهبی، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی که در قالب برپایی موکب به زائران ایام شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد و مسیر‌های منتهی به پایتخت معنوی کشور خدمت‌رسانی می‌کنند، بسته ویژه ارزاق، آماده شده است.

وی افزود: علاقه‌مندان به دریافت این بسته که شامل ۱۰ قلم کالای اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن، چای، آب معدنی، شکر و... بوده و با تخفیف ویژه به متقاضیان ارائه می‌شود، بایستی به سامانه کرامت یا معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی واقع در خیابان شهید هاشمی‌نژاد مشهد، ساختمان ثامن مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: درخواست‌های ثبت‌شده توسط کارشناسان معاونت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و متناسب با میزان و نحوه خدمات ارائه‌شده توسط موکب‌ها، سهمیه لازم به درخواست‌کنندگان داده می‌شود.

رئیسیان‌زاده خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم بتوانیم در قالب این طرح، ۱۰۰ تا ۱۵۰ تن اقلام اساسی را میان ۲۰۰ تا ۲۵۰ موکب توزیع کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.