صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی خراسان‌رضوی گفت: تا این لحظه، اتحادیه‌های خشک‌شویی، آرایشگری، کارواش، کفاشی، تعمیرات تلفن‌همراه و برق خودرو برای خدمت‌رسانی به زائران در مسیر‌های منتهی به مشهد، اعلام آمادگی کرده‌اند.

سرهنگ پاسدار محمد شریف در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، اظهار داشت: برای ارائه خدمت به زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، در چند محور کار را آغاز کردیم. ابتدا برای کمک به سازمان‌های نظارتی مانند اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی، ۴۵۰ نیروی بسیجی و آموزش‌دیده در اختیار آن‌ها قرار دادیم تا بر روند خدمت‌رسانی به زائران، نظارت داشته باشند.

وی افزود: همچنین حضور اتحادیه‌هایی را که اعلام آمادگی کرده بودند، در مسیر‌های منتهی به مشهد در راستای خدمت‌رسانی به زائران هماهنگ کردیم. به‌عنوان مثال اتحادیه فنی خودرو در ملک‌آباد آمادگی ارائه خدمات رایگان به زائران را دارد. اتحادیه نانوایان در جاده چناران اقدام به توزیع نان رایگان خواهد کرد.

به گفته وی، همچنین تا این لحظه، اتحادیه‌های خشک‌شویی، آرایشگری، کارواش، کفاشی، تعمیرات تلفن‌همراه و برق خودرو برای خدمت‌رسانی به زائران در مسیر‌های منتهی به مشهد اعلام آمادگی کرده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.