صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رتبه ۵ کنکور سراسری تجربی از نیشابور از رمز موفقیت خود گفت.

احسان نعیمی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص موفقیت در کنکور سراسری اظهار کرد: دانش‌آموز مدرسه شهید بهشتی تیزهوشان نیشابور هستم، خیلی خرسندم که به قله‌ای که انتظارش را داشتم رسیدم من برای این جایگاهی که الان هستم خیلی سعی و تلاش کردم.

وی افزود: مهمتر از هر چیز سعی و تلاش فرد است و در کنار آن محیط گرمی که خانواده فراهم و تشویق می‌کنند باعث انگیزه می‌شود، توصیه می‌کنم به داوطلبان کنکور که خود را درگیر حواشی موسسات کنکوری نکنند، من به طور جدی از دهم مطالعه را شروع کردم و به طور متوسط ۱۰ ساعت می‌خواندم ولی در سال دوازدهم میانگین ۱۳ ساعت مطالعه جدی داشتم.

این داوطلب برتر کنکور بیان کرد: استفاده از فضای مجازی فقط منحصر در مباحث علمی بود و استفاده از گوشی را خیلی محدود کرده بودم، در کنار درس ورزشی را تعطیل نکردم، چون باعث شادابی و نشاط می‌شد اهل تفریح هم بودم، اما به طور جدی درسم را اولویت قرارداده بودم.

نعیمی خواه بیان کرد: از کودکی آرزو داشتم پزشکی درس بخوانم تا بتوانم در لباس سفید پزشک به مردم کشورم خدمت کنم. به تخصص پزشکی هنوز فکر نکرده‌ام شاید رادیولوژی و یا ارتوپدی را ادامه دهم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.