صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رتبه ۲ کنکور انسانی از مشهد از رمز موفقیت خود گفت.

ساغر اسپهبدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص رمز موفقیت در کنکور سراسری، اظهار کرد: من دانش‌آموز مدرسه نمونه دولتی مصلی نژاد ام‌البنین هستم و توانستم با تلاش و پشتکارم رتبه ۲ کنکور سراسری علوم انسانی را کسب کنم.

وی رمز موفقیت خود را  تلاش مستمر عنوان کرد و افزود: من در مطالعه و تحصیل خیلی سخت‌کوش بودم و هیچ وقت ناامید نشدم با اینکه مسیر کنکور طولانی است خسته میشدم اما دست از هدفم بر نداشتم.

این رتبه برتر کنکور با بیان اینکه حمایت‌های خانواده‌ام در موفقیت من تاثیر گذار بود گفت: فضای گرم خانواده و دلگرمی پدر و مادرم قطعا در انگیزه دوچندان من تاثیرگذار بود. از مدیریت مدرسه که فضای مطلوبی و آرامش‌بخشی را برایم فراهم کردند تشکر می‌کنم روزهای تعطیل به طور میانگین ۱۳ ساعت مطالعه جدی و مفید داشتم.

اسپهبدی ادامه داد: توصیه‌ام به داوطلبان کنکور این است که هرگز از رسیدن به اهدافشان ناامید نشوند تا لحظه آخر تلاش کنید ،ممکن است در مسیر این راه،شکست بخورند و یا حتی پس رف داشته باشند ولی نباید ناامید شوند.

وی افزود: در هیچ موسسه کنکوری، کلاس خصوصی و... شرکت نکردم و کتاب تست کار می‌کردم و آزمون های آزمایشی شرکت کردم. دوست دارم در آینده رشته روانشناسی را ادامه دهم تا فرد موثر برای مردم و کشورم باشم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.