صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در چند عملیات، مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حملات حزب‌الله لبنان به اهداف نظامی در شمال سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

در همین راستا حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن به روستا‌های مقاوم جنوبی و خانه‌های امن و آتش‌سوزی‌های ناشی از آن، رزمندگان مقاومت اسلامی روز شنبه سی‌ویکم آگوست ۲۰۲۴ پادگان برانیت را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ساعت ۳:۴۵ عصر امروز به وقت محلی موضع صهیونیستی «برکه ریشا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن به روستا‌های مقاوم جنوبی و خانه‌های امن و آتش‌سوزی‌های ناشی از آن، رزمندگان مقاومت اسلامی حمله‌ای را با چندین پهپاد انتحاری به مقر فرماندهی گردان السهل در پادگان بیت هلل انجام دادند. این پهپاد‌ها به صورت دقیق به اهداف خود اصابت کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که یک پهپاد در منطقه «بیت هلل» در الجلیل علیا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی منفجر شده است، اما مدعی شد که انفجار این پهپاد تلفاتی را در پی نداشته است.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی از برخورد ۲ موشک برکان به منطقه «برانیت» در الجلیل علیا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

از سوی دیگر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «عیتا الشعب» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.