افشاگری رییس سازمان انرژی اتمی درباره ادعاهای دروغ غرب لاوروف موضع خود در برابر رژیم صهیونیستی را اعلام کرد عارف: شستا حیات خلوت مسئولان نیست تظاهرات گسترده حمایت از فلسطین در کشور‌های اروپایی انتقاد صریح عارف از وضعیت فیلترینگ ۵ نظامی اسرائیلی در غزه کشته و زخمی شدند (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) پوتین ریاست هیئت روسیه در نشست سازمان ملل را تأیید کرد نخستین گفت و گوی تلویزیونی مسعود پزشکیان با مردم، امشب پخش خواهد شد ابعاد حادثه لاهیجان؛ از روشنگری پلیس تا ورود به موقع دولت رئیس جمهور سالروز استقلال ازبکستان را تبریک گفت با حکم رهبر انقلاب اسلامی، علی باقری عضو جدید شورای راهبردی روابط خارجی شد دیدار عراقچی با خانواده شهید امیرعبداللهیان | اشراف دیپلمات شهید به حوزه مقاومت مراسم تکریم و معارفه وزیر کار دولت چهاردهم برگزار شد درخواست اوکراین برای دستگیری پوتین در مغولستان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روز «پدافند هوایی» را تبریک گفت هشدار جدی سازمان ملل درباره تشدید تنش‌ها در خاورمیانه (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) حمایت صریح اردوغان از فلسطین| به قدس پشت نخواهیم کرد انهدام انبار تسلیحات اوکراین به دست روسیه (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) صاعقه تنها نیروگاه اتمی ارمنستان را متوقف کرد
سرخط خبرها

۵ نظامی اسرائیلی در غزه کشته و زخمی شدند (۱۰ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۴۰۸
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
۵ نظامی اسرائیلی در غزه کشته و زخمی شدند (۱۰ شهریور ۱۴۰۳)
وبسایت عبری «حدشوت بزمان» با اشاره به هلاکت یک نظامی صهیونیست و زخمی شدن چهار نظامی دیگر، از سلاح‌های جدید نیرو‌های مقاومت در «جنین» به شدت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، وبسایت عبری «حدشوت بزمان» امروز شنبه خبر داد که یک سرباز اسرائیلی در غزه به هلاکت رسیده و چهار نظامی دیگر هم زخمی شده‌اند.

این در حالی است که این وبسایت، از حادثه امنیتی خطرناک در «جنین» نیز خبر داد، ولی هنوز آماری از تلفات احتمالی آن منتشر نشده است.

این وب سایت اسرائیلی خبر داد که برای نخستین بار از سال ۲۰۰۲ نیرو‌های مقاومت در جنین از موشک‌های دوش پرتاب برای مقابله با ارتش اسرائیل استفاده کردند.

در خصوص توانمندی‌های نیرو‌های مقاومت، روزنامه اسرائیل هیوم اخیرا در گزارشی نوشت که ویدئو‌های منتشر شده اخیر توسط حماس و جهاد اسلامی، برخی جزئیات مربوط به نحوه فعالیت آنها را روشن می‌کند. 

بر اساس این گزارش، نیرو‌هایی چریکی با کمک سلاح‌هایی که بخش‌های مختلف آن قابلیت جداشدن از یکدیگر را دارند و نیز با استفاده از مقر‌ها و مکان‌های از پیش آماده شده، به یکی از تهدید‌های اصلی نیرو‌های ارتش اشغالگر در نوار غزه تبدیل شده‌اند.

جنبش حماس در روز چهارشنبه گذشته، ویدئویی را منتشر کرد که در آن، نحوه عملکرد تک تیرانداز این جنبش به خوبی در آن مشاهده می‌شود. 

در مرحله نخست، یک نیروی حماس یک نیروی ارتش اسرائیل را در ساختمانی در محله زیتون رصد می‌کند. در مرحله دوم، دوربین بر روی نقطه دید تک تیرانداز می‌رود. امری که نشان می‌دهد، عملیات تک‌تیراندازی مستلزم تلاش فراوان حماس و آمادگی بالای آن برای عملیات تک تیراندازی است.

یکی از خبرنگاران شبکه ۱۴ اسرائیل اذعان کرد که نیرو‌های ارتش این رژیم در جریان درگیری با نیرو‌های مقاومت به شدت دچار سختی شدند؛ زیرا آنان از مواد منفجره و موشک‌های ضد تانک استفاده می‌کنند و برای نخستین بار از موشک‌های دوش پرتاب نیز استفاده کرده اند.

وبسایت عبری والال نیز از درگیری‌های شدید بین نیرو‌های مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست در جنین خبر داد و تاکید کرد که کرانه باختری در آستانه انفجار قرار دارد.

سران فرماندهان رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند که هرگونه گسترش دامنه جنگ در کرانه باختری، بار اضافی بر دوش نظامیان صهیونیست خواهد بود.

برآورد‌های امنیتی اسرائیل حاکی از این است که نیرو‌های مقاومت در منطقه الخلیل قصد دارند عملیات دیگری به سبک عملیات / «گوش عتصیون» انجام دهند.

نیرو‌های مقاومت شب گذشته با انجام دو عملیات شهادت‌طلبانه شماری از صهیونیست‌ها را زخمی کردند به خودشان نیز به شهادت رسیدند. اینگونه عملیات‌ها به شدت باعث وحشت سران رژیم صهیونیستی شده است، زیرا از عواقب و طبقات بسیار خطرناک آن علیه صهیونیست‌های شهرک‌نشین مطلع هستند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->