ادعاهای جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران| پزشکیان با دیدار دوجانبه موافقت کرد بازداشت ۱۱۹ عضو مرتبط با داعش در ترکیه (۹ شهریور ۱۴۰۳) اعتراض خانواده‌های اسرای صهیونیست به نتانیاهو ادامه دارد (۹ شهریور ۱۴۰۳) نامه جالب امام موسی صدر به مرحوم شیخ احمد کافی عملیات نظامی ارتش صهیونیستی در خان‌یونس و دیرالبلح به پایان رسید امیر حیدری: اجرای صددرصدی طرح انسداد مرزی، به‌کمک هوش مصنوعی انجام خواهد شد فرمانده کل ارتش با وزیر اقتصاد دیدار کرد آیت‌الله علم‌الهدی: دوقطبی‌سازی و سهم‌خواهی مانع شکل‌گیری وفاق ملی است | چهار الزام تحقق «وفاق ملی» مهاجرانی: امیدوارم اوضاع کشور روزبه‌روز بهتر شود فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: پرنده‌های رادارگریز دشمن را فرسنگ‌ها دورتر از مرز‌های کشور ردیابی می‌کنیم ابراز امیدواری گروسی برای دیدار با پزشکیان ارتش اسرائیل مدعی به شهادت رساندن فرمانده حماس در جنین شد هریس: بر روی آتش‌بس در غزه کار می‌کنم عراقچی: روابط ایران و شورای همکاری خلیج فارس باید وارد مرحله جدیدی شود پزشکیان کسب مدال نقره زهرا رحیمی را تبریک گفت هواپیمای صهیونیست‌ها در جنوب حیفا سقوط کرد (۹ شهریور ۱۴۰۳) شهادت سه فلسطینی در درگیری‌های شدید کرانه باختری (۹ شهریور ۱۴۰۳) بشار اسد: موضع سوریه در قبال اسرائیل ثابت است جزئیات آتش‌بس سه‌روزه در غزه برای واکسیناسیون اعزام هیئت تحقیق ویژه وزارت کشور به لاهیجان تعطیلی روز سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ سراسری است؟
سرخط خبرها

اعتراض خانواده‌های اسرای صهیونیست به نتانیاهو ادامه دارد (۹ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۲۰۶
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱
اعتراض خانواده‌های اسرای صهیونیست به نتانیاهو ادامه دارد (۹ شهریور ۱۴۰۳)
انجمن خانواده‌های اسرای صهیونیست اعلام کرد که نتانیاهو همه فرصت‌ها برای مبادله اسرا را از بین می‌برد.

به گزارش شهرآرانیوز، انجمن خانواده‌های اسرای صهیونیست تاکید کرد: بنیامین نتانیاهو هر روز به طور عملی برای ایجاد مانع در راه بازگشت اسرا، گام برمی‌دارد.

این در حالی است که اخیرا روزنامه هاآرتص به نقل از مقامات صهیونیست گزارش داد که اعضای شورای امنیتی سیاسی رژیم صهیونیستی، به اصرار بر ماندن نظامیان این رژیم در محور صلاح‌الدین در چارچوب توافق احتمالی برای آزادی اسرا رأی داد.

مقامات صهیونیست اعلام کردند که یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این جلسه، به پیشنهاد مذکور رأی منفی داده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این نشست ادعا کرده بود دلیل حمله هفتم اکتبر، عدم کنترل این رژیم بر محور صلاح‌الدین در مرز بین نوار غزه با مصر بوده است.

هفته گذشته نیز خانواده‌های اسرای صهیونیست، نتانیاهو را به تلاش برای به شکست کشاندن مذاکرات تبادل اسرا با مقاومت فلسطین در غزه از طریق تعیین شرط حفظ کنترل نظامیان این رژیم بر محور صلاح‌الدین بین نوار غزه و مصر متهم کردند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست تاکید کردند: هنوز امکان نجات دادن اسرا، وجود دارد و ما مذاکرات قاهره را آخرین فرصت برای این کار می‌دانیم.

آنها افزودند: نتانیاهو، به طور هدفمند و برنامه ریزی شده‌ای در حال کارشکنی در مسیر توافق درباره تبادل اسرا است و براساس منافع خودش رفتار می‌کند.

خانواده اسرای صهیونیست با درخواست از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا از وی خواستند برای به نتیجه رسیدن توافق درباره تبادل اسرا در هفته جاری، نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در پایان خاطرنشان کردند: نظامیان ما می‌توانند به محور صلاح‌الدین بازگردند. اما این امر، باید پس از آزادی اسرا، صورت گیرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->