صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر نمایشگاه عکس در مسیر بهشت گفت: نمایشگاه در مسیر بهشت بزرگ‌ترین نمایشگاه خیابانی عکس گروهی است که ۱۰۰ اثر از ۴۱ عکاس در آن نمایش داده می‌شود.

یاسین حقیقی در گفتگو با شهرآرانیوز، در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس در مسیر بهشت در ایستگاه استقبال از زائران پیاده منطقه ۱۰ اظهار کرد: نمایشگاه در مسیر بهشت بزرگ‌ترین نمایشگاه خیابانی عکس گروهی است که ۴۱ عکاس با ۱۰۰ اثر در آن حضور دارند.

وی بیان کرد: ما فضایی را ایجاد کردیم که تلفیقی از فضای گالری و نمایشگاه خیابانی است تا بتوانیم از زائران استقبال کنیم. این نمایشگاه با تعداد ۱۰۰ عکس برپا شده که از ابتدا تا انتهای آن سناریویی را برای زائران دارد. از ابتدای نمایشگاه اولین اثر مربوط به زائران پیاده در جاده‌ها هستند، بعد از آن خیابان امام‌رضا (ع) و خیابان‌های اطراف حرم به نمایش در آمده که حرم مشخص است.

حقیقی ادامه داد: در این نمایشگاه مسیری که زائر طی می‌کند را به تصویر کشیدیم، بعد به حرم و نماد‌های آن می‌رسیم، پس از آن داخل صحن‌ها، رواق‌ها و بعد مراسم‌های داخل حرم نمایش داده می‌شود. در نهایت زائران ضریح حضرت رضا (ع) را مشاهده می‌کنند. آخرین عکس‌های ما لحظه‌ای را به تصویر کشیده که فرد داخل ضریح می‌رود، سرش را روی ضریح می‌گذارد و داخل را می‌بیند.

دبیر نمایشگاه عکس در مسیر بهشت خاطرنشان کرد: نمایشگاه در مسیر بهشت امروز افتتاح شده و تا پایان استقرار موکب معمولا تا ۱۵ یا ۱۶ شهریور‌ماه دایر است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.