«در مسیر بهشت» به یک نمایشگاه ثابت تبدیل شود «در مسیر بهشت»؛ در ایستگاه استقبال از زائران پیاده امام رضا(ع) | افتتاح بزرگ‌ترین نمایشگاه خیابانی عکس گروهی (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) بیش از ۷۰ هزار زائر پیاده امروز در مسیر مشهدالرضا(ع) هستند (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) ویژه‌برنامه‌های حرم امام‌رضا (ع) در ایام پایانی ماه صفر ۱۴۰۳ اعلام شد آماده باش ۴۹ هزار خادم در حرم مطهر رضوی جزئیات خدمت‌رسانی جهادگران بسیج سازندگی خراسان رضوی در دهه پایانی ماه صفر (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) گزارشی از موکب‌های خدمت‌گزار مبادی ورودی مشهد | جایی برای خدمت و معنویت در مسیر زائران پیاده + ویدئو راه اندازی ۱۲ جایگاه عرضه ارزاق و ۶ نانوایی سیار اطراف حرم مطهر رضوی+ آدرس تولیت آستان قدس رضوی: خدمت به زائران راه تقرب به حضرت رضا(ع) است برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف ۵۰ درصدی در حرم مطهر رضوی ویژه دهه آخر صفر توزیع ۵ میلیون غذای گرم بین زائران پیاده رضوی (۱۰ شهریور ۱۴۰۳)+ویدئو اکران ۳۰ هزار مترمربع تبلیغات محیطی به مناسبت دهه آخر صفر در مشهد خدمت‌رسانی بیش از ۴۰۰ مسجد مشهد به زائران دهه آخر صفر ۱۴۰۳ آخرین آمار از حضور زائران پیاده در مشهد (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) | حضور بیش‌از ۱۴ هزار زائر پیاده سازمان‌دهی زائران دهه پایانی صفر نیازمند عزم همگانی است میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران آسیای مرکزی در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ طرحی از عشق و خون و آزادی | درباره شهید محمد طرحچی، بنیان گذار مشهدی ستاد مهندسی جنگ پایه‌گذار زیارت پیاده سیری در سیره امام حسن مجتبی (ع)؛ امام صبور و مدبر پیامبر (ص) چگونه حکومت اسلامی را بنیان نهادند؟
سرخط خبرها

«در مسیر بهشت» به یک نمایشگاه ثابت تبدیل شود

  • کد خبر: ۲۴۸۵۰۴
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
«در مسیر بهشت» به یک نمایشگاه ثابت تبدیل شود
رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نمایشگاه عکس در مسیر بهشت را باید گسترش داد، هرساله به روز کرد و در بخش‌های مختلف به نمایش گذاشت.

فاطمه سلیمی در گفتگو با شهرآرانیوز، در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس «در مسیر بهشت» در ایستگاه استقبال از زائران پیاده منطقه ۱۰ شهرداری مشهد اظهار کرد: تنوع کار عکاسان در نمایشگاه در مسیر بهشت خوب بود و تعارف خوبی شده بود.

وی افزود: کار سناریو داشت، از حرکت‌ها شروع و به مضجع شریف حضرت‌رضا (ع) ختم شده بود و اینکه خدمات را در قالب عکس بیان کرده بودند، کار زیبایی بود.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای‌اسلامی شهرمشهد بیان کرد: می‌توان این کار را گسترش داد، این رویداد را هرساله به‌روز کرد و در بخش‌های مختلف به نمایش گذاشت.

سلیمی ادامه داد: نمایشگاه تنها در این موکب نباشد، بلکه به شکل نمایشگاه ثابتی در مجموعه شورا، شهرداری، ادارات مختلف و محل‌های تردد مانند ترمینال به دایر شود. بعد از این جریان کار تمام نشود و ادامه‌دار باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->