صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: آئین تشییع و خاکسپاری زنده یاد محمد علی بهمنی صبح روز سه شنبه ساعت ۸:۳۰ دقیقه با حضور مردم فرهنگ‌مدار هرمزگان، دوستداران و شاگردان استاد و میهمانان ویژه برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان کامرانی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد برگزاری آیین تشییع استاد محمدعلی بهمنی، اظهار کرد: در حوالی ساحل از پشت استانداری هرمزگان تا ضلع جنوبی تالار شهید آوینی بندرعباس آیین وداع و تشییع برگزار می‌شود.

وی افزود: برای این مهم محدودیت‌های ترافیکی در ساعاتی قبل از آغاز مراسم برقرار می‌شود که از طریق مبادی تخصصی اطلاع رسانی خواهد شد.

کامرانی تصریح کرد: همچنین جزییات برگزاری مراسم نیز از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اطلاع مردم و میهمانان خواهد رسید.

وی از وفاق و هم افزایی هنرمندان و مردم، بویژه رسانه‌ها در اطلاع رسانی لحظه‌ای این رویداد ملی که به یمن آرام گرفتن پیکر استاد بهمنی عزیز در بندرعباس در جریان است، قدردانی کرد.

استاد محمدعلی بهمنی شاعر غزل‌سرا درپی سکته مغزی و وخامت شرایط جسمانی، در سن ۸۲ سالگی (جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳) در تهران درگذشت.

آیین بدرقه این شاعر فقید امروز ساعت ۹ صبح در تهران از مقابل تالار وحدت (پهنه رودکی) برگزار شد و مراسم تشییع و بزرگداشت زنده یاد بهمنی سه‌شنبه-۱۳ شهریورماه- در محل فرهنگسرای آوینی بندرعباس برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.