صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس انجمن تشکل‌های گردشگری واحد‌های اقامتی خراسان‌رضوی از تکمیل ظرفیت ۹۵ درصد واحد‌های اقامتی مشهد در ۳ روز پایانی ماه صفر ۱۴۰۳ خبر داد.

محمود مادرشاهیان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت واحد‌های اقامتی مشهد در روز‌های پایانی صفر گفت: همان‌طورکه از قبل پیش‌بینی کرده بودیم، واحد‌های اقامتی مشهد در ۵ روز پایانی ماه صفر بیش از ۹۵ درصد اشغال شده‌اند.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، تمامی مراکز اقامتی رسمی شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، خانه‌مسافر و زائرسرا‌ها آمادگی کامل برای پذیرش زائران را دارند. خدمت‌رسانی خوب در شهر مشهد باعث شد بتوانیم زائر بیشتری جذب کنیم و ماندگاری زائر را در مشهد بالاتر ببریم.

رئیس انجمن تشکل‌های گردشگری واحد‌های اقامتی خراسان‌رضوی در خصوص بازرسی و نظارت از واحد‌های اقامتی در این ایام عنوان کرد: شاهد تخلف تعدادی از واحد‌های اقامتی غیرمجاز بودیم که با آن‌ها برخورد قانونی صورت گرفت و وجه اضافی دریافتی به زائران بازگردانده شد.

مادرشاهیان بیان کرد: واحد‌های رسمی و مجوزدار با توجه به بازدید‌های میدانی و نظارت‌های شدید، هیچ‌گونه تخلفی نداشته‌اند. نرخ تمام واحد‌های اقامتی در این ایام هیچ افزایشی نداشته و واحد‌های اقامتی ازجمله هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها با نرخ‌های سال گذشته به زائران خدمات می‌دهند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.