شهادت پاسدار تیپ ۱۲ قائم (عج) سمنان حین ماموریت رزمی + عکس (۱۶ مهر ۱۴۰۴) تجربه زیارت اختصاصی کودکان در حرم مطهر رضوی برای نخستین‌بار انتخاب ۱۰ هزار مسجد شاخص در طرح «محراب» تقدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از نیروهای خدوم انتظامی فرنی‌پزان در شربت‌خانه حضرتی | نگاهی مستند و متفاوت به یکی از نهادهای فراموش‌شده پذیرایی در حرم‌مطهر تدوین خاطرات شهدای دانش‌آموز جنگ تحمیلی ۱۲ روزه بانگ خوش، مروج اخلاق جنگ با استکبار را ادامه می‌دهیم به سویت پر کشیدم با دلی از قبل‌ شیدا‌تر نسبتِ فرهنگی و تمدنی ما و امام رضا(ع) حکم شرعی خرید اضافی وسایل زندگی چیست؟ «اوس حبیب» جنس نور و نظم را می‌شناخت | یادی از مرمتگر گنبد و آینه‌کاری‌های حرم مطهر رضوی سفری برای دل دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده شهید فراجا ۳ هزار و ۱۵۷ موکب در اربعین ۱۴۰۴ خدمات ارائه کردند زیارت، مهمان‌شدن در خانه امام رضا(ع) | حق امام معصوم را با زیارت ادا کنیم آغاز همایش تجلیل از خادمان اربعین با پیام رئیس‌جمهور (۱۶ مهر ۱۴۰۴) الگوگیری از سیره امام‌رضا(ع) در تربیت کودک | پیوندی از عقلانیت، عاطفه و نظم دهلی نو محفل شاعرانه در پاسداشت حضرت زهرا(س) شد تأکید معاون وزیر فرهنگ در حمایت از تولید محتوای قرآنی در مناطق روستایی و عشایری
سرخط خبرها

میزان ماندگاری زائر در مشهد به ۴ روز افزایش پیدا کرد

  • کد خبر: ۲۵۰۱۹۰
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
میزان ماندگاری زائر در مشهد به ۴ روز افزایش پیدا کرد
آن طور که رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی اعلام کرده، ماندگاری زائر در مشهد امسال نسبت به سال گذشته یک روز افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمود مادرشاهیان در خصوص وضعیت واحد‌های اقامتی مشهد در روز‌های پایانی فصل تابستان اظهار کرد: هتل‌ها و واحد‌های اقامتی اطراف حرم امام رضا (ع) بیش از ۹۵ درصد اشغال است. با توجه به مدیریت نرخ واحد‌های اقامتی، علاوه بر افزایش سطح اشغال هتل‌ها توانستیم ماندگاری زائر در مشهد طی دهه پایانی صفر را افزایش دهیم.

وی گفت: با توجه به کمبود ناوگان ریلی و هوایی، اما به هر طریقی توانستیم سطح اشغال هتل‌ها را بالا نگه داریم.

مادرشاهیان افزود: هتل‌های مشهد کماکان با نرخ سال ۱۴۰۲ به زائران خدمات می‌دهند. به همین جهت ماندگاری زائر در مشهد که در سنوات گذشته بین ۲ تا ۲.۵ روز بود، در دهه پایانی صفر امسال به میانگین ۳.۵ تا ۴ روز رسیده است.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی همچنین در خصوص عدم افزایش نرخ هتل‌ها یادآور شد: از آنجا که سطح اشغال بالای هتل‌های مشهد حفظ شده و هتل‌های مشهد در رقابت با یکدیگر به دنبال ماندگاری بیشتر زائران هستند، ترجیح دادند از منافعشان کمی کاسته شود تا در عوض به زائران بیشتری خدمات بدهند. هتل‌های مشهد توجیه شده‌اند که زائران مشهد با تمام مهمانان دیگر متفاوت هستند.

مادرشاهیان در خصوص بازرسی و نظارت از واحد‌های اقامتی در دهه پایانی صفر بیان کرد: در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانپذیر‌ها اگر موارد تخلفی مشاهده می‌شد، بلافاصله مراجعه می‌کردیم. البته مشکل گران‌فروشی در ایام دهه پایانی صفر نداشتیم و فقط برخی از زائران به دلیل عدم استقبال از هتل مورد نظر خود، به دنبال عودت وجه خود بودند که ما در این مورد ورود کرده و مشکل را حل می‌کردیم.

وی افزود: خانه مسافر‌های بدون مجوز تخلفات زیادی داشتند که بلافاصله پس از شکایت زائران، ورود می‌کردیم و اگر حقی از زائران احجاف می‌شد، در اسرع وقت حق زائر را بازمی‌گرداندیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->