صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه موفقیت دولت، زمینه‌ساز ثبات نظام و رشد اسلام در عرصه بین‌المللی است، گفت: سیاست خارجی نقطه حساسی است که دغدغه مقام معظم رهبری نیز می‌باشد، لذا باید در این زمینه با هوشمندی و دقت کامل اقدامات صورت بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با عباس عراقچی، وزیر امور خارجه با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت این وزارتخانه اظهار کرد: موفقیت شما موفقیت کشور و نظام است، زیرا توفیق یک نظامی که محور آن ولایت است، در واقع زمینه‌ساز رشد و توسعه معارف و ارزش‌های اسلامی است، لذا بزرگ‌ترین سعادت شما نیز دستیابی به این موفقیت است.

وی موفقیت نظام اسلامی را در گرو موفقیت دولت دانست و افزود: وزارت خارجه یکی از محور‌های اصلی ثبات و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است که اگر سیاست‌های خارجی آن بر اساس اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی‌باشد، موفقیت و دستاورد‌های بسیاری خواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص سیاست خارجی دولت چهاردهم در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری تأکید کرد: سیاست خارجی نقطه حساسی است که دغدغه مقام معظم رهبری نیز می‌باشد، لذا باید در این زمینه با هوشمندی و دقت کامل اقدامات صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ما به دنبال حفظ اصول آن بودیم، گفت: چنانچه اصول موردنظر انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در یک جریانی حفظ شود، ما با تمام وجود پای آن ایستادگی خواهیم کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی اضافه کرد: سیاست خارجی جایگاه حاکمیت عقل است و احساسات نمی‌تواند در آن جای داشته باشد، خوشبختانه شما با توجه به سابقه طولانی که در عرصه سیاست خارجی دارید، می‌توانید با حفظ اصول انقلاب اسلامی و عقلانیت پیش بروید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.