صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در سایت‌های نظامی هدف قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب الله لبنان امروز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در سایت‌های نظامی هدف قرار داده است.

در بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است، در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شرافتمند آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز سه‌شنبه تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در سایت نظامی «الجرداح» با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفاتی بر دشمن وارد کردند.

جنبش حزب الله لبنان در دومین بیانیه خود نیز اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در سایت نظامی الراهب با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفاتی بر دشمن وارد کرده است.

درگیری رژیم صهیونیستی با حزب‌الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی که از دومین روز جنگ در نوار غزه آغاز شده است، همچنان ادامه دارد. این درگیری که به اعتقاد برخی تحلیلگران در آستانۀ تبدیل به یک جنگ تمام‌عیار و حتی حملۀ زمینی رژیم صهیونیستی به لبنان است، یکی از عوامل تعیین‌کننده آینده منطقه است.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.