صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امدادرسانی به خودروهای در راه مانده در مسیر مشهد

  • کد خبر: ۲۴۹۰۰۰
  • ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از امدادرسانی رایگان و یا با تخفیف به خودروهای در راه مانده در مسیر مشهد تا پایان ۱۶ شهریورماه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین صوفی در این‌باره گفت: طرح خدمت‌رسانی به زائران دهه آخر ماه صفر در مسیر‌های منتهی به مشهد از مراکز استان‌های گلستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان درحال اجرا است.

به گفته مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در این طرح تعداد ۲۵۰ خودروی امدادی در جاده‌ها مستقر شده و حدود ۲۵۰۰ کیلومتر از جاده‌ها را پوشش می‌دهند.

او افزود: این طرح از هشتم شهریور ماه آغاز شده است و تا پایان روز ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: در این مدت به تعداد بیش از ۵۰۰ خودروی در راه مانده خدمت‌رسانی شده است که این خدمات به صورت رایگان و یا با تخفیف ارائه شده است.

سیدحسین آقامیری، مسئول عملیات امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر زائران خراسان رضوی گفت: بیشترین خدمت‌رسانی به خودرو‌های زائران در راه مانده مربوط به استان خراسان رضوی است.

آقامیری افزود: شهروندان برای استفاده از خدمات امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۶۲۹ و ۱۴۲۳ تماس بگیرند.

رضا میرشمسی، نماینده امدادخودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خراسان رضوی نیز گفت: امداد خودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خراسان رضوی با بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی امدادی سبک و نیمه سنگین آماده ارائه خدمات امدادی به زائران است. همچنین تعداد ۷۰ دستگاه خودروی امدادی در مسیر‌های منتهی به استان شامل سبزوار به مشهد، گناباد به مشهد و قوچان به مشهد مستقر شده‌اند.

منبع:ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.