صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اسیر صهیونیست قبل از مرگش نتانیاهو را مقصر دانست

  • کد خبر: ۲۴۹۰۴۱
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۴
گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس فیلم ضبط شده از یک اسیر صهیونیستی را منتشر کرد که در جریان تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی به شهر رفح کشته شد.

به گزارش شهرآرانیوز، گردان‌های القسام در این فیلم که در صفحه خود در تلگرام منتشر کرد، پیام اسیر «اوری دانینو» صهیونیست کشته شده را منتشر کرد که چند روز پیش در جریان عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در شهر رفح کشته شد. دانینو در این فیلم می‌گوید: «مردم اسرائیل، از ما غافل نشوید».

القسام این ویدئو را با بیانیه قبلی «ابوعبیده» سخنگوی خود آغاز کرد که در آن تاکید کرد: «بهایی که ما در ازای پنج یا ۱۰ اسیر زنده خواهیم گرفت، همان بهایی است که در ازای تمامی اسرا می‌گیریم؛ اگر که بمباران دشمن صهیونیستی باعث کشته شدن آنها نشود.

در این فیلم تصاویر و اسامی ۶ اسیر کشته شده توسط ارتش دشمن نشان داده شده است که اخیرا اجساد آنها از شهر رفح به اراضی اشغالی منتقل شده است. چندین نهاد تاکید کردند که اسامی این ۶ اسیر صهیونیستی در لیست اسرایی که قرار بود در مرحله اول توافق آتش‌بس آزاد شوند، قرار داشت؛ توافقی که نتانیاهو مانع شد.

دانینو از شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسیران صهیونیست خواست تا برای بازگرداندن اسرای غزه زنده به خانه‌هایشان و به نتیجه رسیدن این معامله، دست به هر کاری بزنند. او هشدار داد با سرعت‌عملی که نتانیاهو و کابینه وی در آزادی اسرا دارند، هیچ یک از اسیران زنده نمی‌مانند.

گردان‌های القسام این ویدئو را با عبارات «توافق تبادل، آزادی و زندگی و فشار نظامی، شکست و مرگ است» به سه زبان عربی، عبری و انگلیسی به پایان رساندند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.