صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شرکت متا قابلیت جدیدی را معرفی کرده که کاربران از طریق آن می‌توانند برای استوری‌های اینستاگرام نیز کامنت بگذارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ درحال‌حاضر، کاربران می‌توانند به استوری‌های دیگران پاسخ بدهند و این پاسخ به‌صورت یک پیام خصوصی برای کاربری که محتوا را منتشرکرده، نمایش داده می‌شود. اما با وجود این قابلیت، کاربران راه جدیدی برای اضافه‌کردن نظرات خود به‌صورت عمومی برای استوری‌ها خواهند داشت.

توانایی ارسال کامنت برای استوری‌ها ابتدا به‌صورت محدود ارائه شده است و فقط افرادی که فرد ارسال‌کننده استوری را دنبال می‌کنند می‌توانند نظر خود را ثبت کنند. همچنین کاربر ارسال‌کننده استوری باید شما را دنبال کرده باشد تا بتوانید نظر خود را به اشتراک بگذارید. اما کامنت‌ها برای همه قابل نمایش هستند.

نحوه ثبت کامنت در استوری اینستاگرام

اینستاگرام با انتشار ویدیوی زیر در شبکه اجتماعی تردز، قابلیت ارسال کامنت برای استوری‌ها را نمایش داده است:

درست مانند استوری، کامنت‌های ثبت‌شده نیز موقتی هستند و تا ۲۴ ساعت نمایش داده می‌شوند. همچنین طبق گفته «امیلی نورفولک»، سخنگوی اینستاگرام، کاربران می‌توانند قابلیت ارسال کامنت برای استوری‌های خود را روشن یا خاموش کنند. بااین‌وجود، هنوز مشخص نیست که آیا این کامنت‌ها پس از پایان‌یافتن زمان نمایش استوری بایگانی می‌شوند یا خیر.

اخیراً درباره ویژگی‌های درحال‌توسعه اینستاگرام گفته شده بود که این شرکت در حال همکاری با اسپاتیفای است تا کاربران بتوانند آهنگ‌هایی که درحال گوش‌دادن به آنها هستند را در Notes به اشتراک بگذارند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.