انتشار اندروید ۱۵ آغاز شد + فهرست گوشی‌هایی که در صف اول آپدیت قرار دارند آیا تلویزیون‌های سامسونگ و ال جی از کاربرانشان جاسوسی می‌کنند؟ در گوگل پلی بیش از ۲۰۰ بدافزار میلیون‌ها بار دانلود شده‌اند + رایج‌ترین بدافزارها روش ساخت کارت پروفایل دیجیتال (همراه با QR) در اینستاگرام یاتاقان بلبرینگ چیست؟ (بررسی مشخصات فنی + کاربردها) آیا ایلان ماسک در تولید ربات‌هایش از فیلم «من، ربات» (I, Robot) کپی کرده است؟ کشف یکی از قدیمی‌ترین فسیل‌های تاریخ، درک جدیدی از زمان ظهور دایناسورها به دست می‌دهد طرح یک شرکت آمریکایی برای جایگزینِ ایستگاه فضایی بین المللی پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳) نمایشگاه جیتکس دبی ۲۰۲۴ به موضوع شکل‌دادن به اقتصاد آینده هوش مصنوعی می‌پردازد تغییری جدید در راه گوگل پلی: دکمه نصب، حتی هنگام اسکرول صفحه، ثابت می‌ماند نفوذ هکرها به جاروبرقی‌های رباتیک Ecovacs و پخش فحش و توهین‌های نژادپرستانه! پاسخ پازل امروز میجر (سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳) آموزش دریافت بونوس PX در آپدیت جدید بازی نات پیکسل (Not Pixel) اپتیموس: نگاهی به حضور تازه ربات انسان‌نمای تسلا در حوزه فناوری + فیلم درباره سامانه ضدموشکی «تاد» (THAAD) + تاریخچه، عملکرد و ساختار پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳) بیش‌ از ۷۰ درصد ترافیک اینترنت کشور مربوط به سایت‌ها و پلتفرم‌های فیلتر است برترین برند‌های دنیا در سال ۲۰۲۴ | اپل در صدر اولین جزئیات از گلکسی S25 FE منتشر شد
سرخط خبرها

روش ساخت کارت پروفایل دیجیتال (همراه با QR) در اینستاگرام

  • کد خبر: ۲۹۴۹۱۲
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
روش ساخت کارت پروفایل دیجیتال (همراه با QR) در اینستاگرام
اینستاگرام به‌تازگی به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از کارت پروفایل دیجیتال، خود را به دیگران معرفی کنند. این کارت شامل QR کد است که شامل اطلاعاتی مثل تصویر و بیوی شماست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کاربران می‌توانند جزئیات بیشتری هم به این کارت اضافه کنند یا آن‌ها را تغییر دهند؛ ازجمله افزودن لینک، آهنگ‌های دلخواه و تم پس‌زمینه کارت. در واقع این کارت‌ها نقش معرفی شما در فضای مجازی را ایفا می‌کنند.

جدای از اشتراک‌گذاری آسان با دیگران، این کارت‌ها در واقع نگاهی کلی به علایق و سلیقه‌های شماست. این کارت‌ها در حوزه کسب‌وکار هم کاربرد دارند و فعالان این حوزه می‌توانند برای ارائه اطلاعات کافی درباره خود یا شرکتشان، کارت‌های پروفایل را به دیگران ارسال کنند.

برای استفاده از این کارت‌ها، باید به پروفایل خود بروید و با انتخاب «اشتراک‌گذاری پروفایل»، کارت پروفایل خود را ببینید. همچنین با انتخاب گزینه مداد در گوشه سمت راست و استفاده از گزینه‌های مختلف، می‌توانید داده‌های آن را ویرایش کنید. گزینه‌های پایین کد نیز برای اشتراک‌گذاری کارت یا ارسال آن برای دیگران در پلتفرم‌های دیگر کاربرد دارند. همچنین گزینه‌ای برای «قراردادن کارت در استوری» تعبیه شده که با تپ روی آن، نمایی دوطرفه از کارت می‌بینید که قابلیت سفارشی‌سازی هم دارد.

روش ساخت کارت پروفایل دیجیتال (همراه با QR) در اینستاگرام

علاوه‌براین، متا اخیراً قابلیت جدیدی به نام Best Practices برای اینستاگرام معرفی کرده که به اکانت‌های پربازدید و حرفه‌ای، توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده درباره نحوه تولید و اشتراک‌گذاری محتوا ارائه می‌دهد. این قابلیت جدید در بخش تنظیمات در دسترس خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->