FDA به ایمپلنتی که روماتیسم مفصلی را درمان می‌کند تاییدیه داد OpenAI مکالمات کاربران با ChatGPT را به پلیس می‌دهد توضیحات رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر تلگرام + فیلم ناتینگ از تصاویر عکاسان حرفه‌ای به‌جای نمونه دوربین فون ۳ استفاده کرده است ریلمی از دو گوشی هوشمند عجیب رونمایی کرد: یکی با باتری ۱۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دیگری با کولر! درخشش نخبه مشهدی در المپیاد جهانی نجوم | ارشیا میرشمسی با مدال طلا به شهرش بازگشت پیش‌بینی‌های هواشناسی چطور تهیه می‌شوند؟ + عکس معترض‌ترین کاربر اینترنت! یک تست جدید مبتنی بر گوشی هوشمند خطر ابتلا به دیابت را در ۱۰ دقیقه تشخیص می‌دهد تبلت گلکسی تب S10 لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت رئیس سابق طراحی گوگل می‌گوید همه شرکت‌های بزرگ درباره آینده اشتباه می‌کنند گزارش‌هایی از یک ویژگی جذاب در آیفون ۱۷ پرو: شارژ بی‌سیم ایرپاد و اپل واچ با گوشی مسائل مهم در هنگام خرید سیم کارت اختلال GPS چقدر به اقتصاد کشور خسارت زده است؟ تصویر گوشی ریلمی 15T لو رفت + مشخصات دانشمندان دستگاهی ساخته‌اند که گفتار درونی افراد را به صوت تبدیل می‌کند گوگل دیگر تبلت نمی‌سازد احتمال حضور هوش مصنوعی جمینای در نسخه بعدی سیری سامسونگ از گلکسی A07 رونمایی کرد + مشخصات و قیمت مرد آلاسکایی، بزرگترین پیروز دیدار پوتین و ترامپ؟ توصیه مهم اپل: حتما آپدیت امنیتی iOS 18.6.2 را نصب کنید
سرخط خبرها

چرا برخی از ویدئوهای اینستاگرام تار و بی‌کیفیت هستند؟

  • کد خبر: ۲۹۸۳۴۱
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
چرا برخی از ویدئوهای اینستاگرام تار و بی‌کیفیت هستند؟
مدیرعامل اینستاگرام از دلیل کیفیت پایین برخی از ویدئوهای این شبکه اجتماعی گفته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیرعامل اینستاگرام اعلام کرد این پلتفرم اجتماعی کیفیت ویدیو‌هایی را که بازدید کمی دریافت کنند، کاهش می‌دهد.

احتمالاً متوجه شده‌اید که بعضی از ویدیو‌های اینستاگرام تار و بی‌کیفیت دیده می‌شوند، درحالی‌که سایر ویدیو‌ها شفاف و باکیفیت هستند. به‌گفته‌ی آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام این موضوع به تعداد بازدید‌های ویدیو بستگی دارد.

موسری در ویدیوی پرسش و پاسخی که اخیراً در تردز منتشر شد توضیح داد چرا کیفیت بعضی از ویدیو‌های اینستاگرام پایین‌تر از سایر ویدیو‌ها است: «به‌طور کلی، ما می‌خواهیم بالاترین کیفیت ممکن را به کاربران ارائه دهیم. باتوجه‌به اینکه اکثر بازدید‌های ویدیو‌ها در ابتدای انتشار آنها انجام می‌شود، اگر ویدیویی برای مدت طولانی بازدید زیادی نداشته باشد، کیفیت آن را کاهش می‌دهیم. البته درصورتی‌که همان ویدیو مدتی بعد بازدید بیشتری دریافت کند، با کیفیت بالاتر برای بازدیدکنندگان رندر می‌شود.»

به‌گفته‌ی موسری، اینستاگرام کاهش کیفیت ویدیو‌هایی را که بازدید پایینی دارند، برای نمایش‌دادن باکیفیت‌ترین محتوا به کاربران انجام می‌دهد. موسری در ادامه‌ی پرسش و پاسخ توضیح داد اینستاگرام منابع بیشتری را به ویدیو‌های محتواسازانی که بازدید بیشتری ایجاد می‌کنند اختصاص می‌دهد.

مدیرعامل اینستاگرام به کاربری که نگران تبعیض علیه محتواسازان کوچک‌تر بود، توضیح داد که این تغییر کیفیت خیلی زیاد نیست. او با درک نگرانی کاربران تازه‌کار عنوان کرد که تعامل افراد با ویدیو‌ها براساس محتوا شکل می‌گیرد و نه کیفیت.

رویکرد اینستاگرام برای کاهش کیفیت ویدیو‌های کم‌بازدید، با صحبت‌های قبلی متا مطابقت دارد. این شرکت در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که نمی‌تواند با تعداد روزافزون ویدیو‌های آپلودشده در فیسبوک همگام شود. غول رسانه‌های اجتماعی تخمین زد که سال گذشته بستر لازم برای روزانه ۴ میلیارد استریم ویدیو در فیسبوک را فراهم کرده است.

متا در پستی وبلاگی نوشت برای صرفه‌جویی در منابع محاسباتی ویدیو‌های محبوب‌تر و پربازدیدتر، ابتدا کدگذاری سریع و ساده‌ای برای ویدیو‌هایی که اخیراً آپلود شده‌اند، اعمال می‌کند. بعد از اینکه ویدیو به‌اندازه‌ی کافی بازدید گرفت، کدگذاری قوی‌تری دریافت خواهد کرد. در نهایت، اگر ویدیو مذکور خیلی محبوب شود، متا پیشرفته‌ترین پردازش را روی ویدیو اعمال می‌کند تا با بالاترین کیفیت ممکن برای کاربران نمایش یابد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->