صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هواوی یک تیزر ویدیوئی جدید از گوشی «میت XT» منتشرکرده که اولین گوشی تاشو جهان با سه نمایشگر را نشان می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این ویدیو، گوشی نوآورانه هواوی در حالت تا‌شده و باز نمایش داده می‌شود و طراحی دو لولای آن نیز قابل مشاهده است. Mate XT در تاریخ ۹ سپتامبر (۲۰ شهریور) معرفی خواهد شد.

اولین گوشی تاشو جهان با سه صفحه‌نمایش هفته آینده با نام هواوی میت XT معرفی خواهد شد. تاکنون تصاویری از این دستگاه در دستان مدیرعامل هواوی، «ریچارد یو» منتشر شده بود و اکنون شاهد یک تیزر رسمی از آن هستیم که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

این ویدیو که توسط هواوی در شبکه اجتماعی چینی ویبو آپلود شده است، گوشی مذکور را به دو صورت تا‌شده و باز نشان می‌دهد. این ویدیو همچنین استفاده از دو لولا و سه نمایشگر در این دستگاه را تأیید می‌کند.

چند جزئیات دیگر نیز از این تیزر کوتاه قابل مشاهده است، از جمله ماژول دوربین نسبتاً گرد قرار گرفته روی پنل پشتی دستگاه که چهار دوربین را در خود جای داده است. همچنین طبق این ویدیو، ظاهراً با دستگاه نسبتاً نازکی به‌عنوان یک دستگاه تاشو با دو لولا روبرو خواهیم بود.

طبق شایعات، هواوی میت XT از یک نمایشگر تاشو ۱۰ اینچی و چیپست ۵G کایرین بهره خواهد برد. هنوز بسیاری از اطلاعات و مشخصات مربوط به این دستگاه، مانند ظرفیت باتری، مشخصات دوربین و دوام آن نامشخص هستند.

همچنین هنوز مشخص نیست که آیا گوشی تاشو هواوی در بازار‌های خارجی چین نیز در دسترس خواهد بود یا خیر.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.