جزئیات جدیدی از طراحی کنسول پلی استیشن ۵ پرو فاش شد + عکس ستاد توسعه زیست فناوری از توسعه فرایندهای رباتیک در حوزه ژن‌درمانی حمایت می‌کند گوشی‌های ریلمی ۱۳ پرو و پرو پلاس رونمایی شد + مشخصات و قیمت کارت‌های امروز راکی ربیت (پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر صعود قیمت نات کوین و تون‌کوین بعد از آزاد شدن مالک تلگرام پاول دورف، مدیر تلگرام، آزاد شد جزئیاتی جدید از شیوه دستگیری پاول دورف، مدیر تلگرام آموزش اضافه‌کردن متن و عکس به عکس‌‌های اینستاگرام تاریخ رسمی لیست‌شدن همسترکامبت اعلام شد + عکس گلکسی S۲۵ اولترا باریک‌تر و سبک‌تر است یا آیفون ۱۶ پرو مکس؟ درخشش دانش‌آموزان ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات ۲۰۲۴ با ۸ مدال رنگارنگ کارت‌های امروز راکی ربیت (چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید طلایی مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر راهنمای مینی گیم جدید هگزا پازل همستر برای دریافت سکه‌های بیشتر ویدئو | واکنش رهبری به بازداشت پاول دورف، مدیر تلگرام وزیر ارتباطات از اختلال اینترنت در ایران خبر داد (۶ شهریور ۱۴۰۳) + دلیل آیا قرار است تلگرام از گوشی‌های آیفون حذف شود؟ اپل تاریخ رونمایی از سری آیفون ۱۶ را اعلام کرد شیائومی می‌خواهد گوشی تاشو با دو لولا تولید کند کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی
سرخط خبرها

گوشی‌های ریلمی ۱۳ پرو و پرو پلاس رونمایی شد + مشخصات و قیمت

  • کد خبر: ۲۴۸۰۸۸
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
گوشی‌های ریلمی ۱۳ پرو و پرو پلاس رونمایی شد + مشخصات و قیمت
نسخه ۵G ریلمی ۱۳ و ۱۳ پرو پلاس با تراشه کم‌مصرف در کنار باتری قدرتمند معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ چندی پیش شاهد معرفی گوشی‌های ریلمی ۱۳ پرو و پرو پلاس برای بازار هند بودیم؛ اما این شرکت تصمیم گرفته است که نسخه‌های غیرپرو شامل ریلمی ۱۳، ۵G و ۱۳ پلاس ۵G را هم با کمی تغییرات سخت‌افزاری و قیمت رقابتی‌تر وارد بازار نماید که در مقایسه با رقبای خود، از مشخصات و ویژگی‌های قابل‌قبولی برخوردار هستند.

مشخصات ریلمی ۱۳، ۵G و ۱۳ پلاس ۵G

در گوشی ریلمی ۱۳، ۵G شاهد استفاده از یک نمایشگر ۶.۷۲ اینچی هستیم؛ درحالی که در ریلمی ۱۳ پلاس از صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی بهره گرفته شده که کمی بزرگ‌تر از برادر خود است. هر دو دستگاه از رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس بهره می‌برند و نرخ به‌روزرسانی تصویر پنل نمایشگر آنها هم ۱۲۰ هرتز است. البته تفاوت اساسی آنها در نوع پنل است؛ به‌طوری که نسخه کوچک‌تر با پنل LCD همراه شده است و نسخه گران‌تر با پنل AMOLED با حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت عرضه می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند از هر دو دستگاه هنگام خیس شدن صفحه‌نمایش و پاشش قطرات آب روی آن استفاده کنند.

گوشی‌های ریلمی ۱۳ پرو و پرو پلاس رونمایی شد + مشخصات و قیمت

در پشت بدنه محصولات جدید ریلمی شاهد ماژول نسبتاً بزرگ دوربین هستیم که از آرایه دوگانه و سه‌گانه در مدل‌های متفاوت بهره می‌برد. لنز اصلی دستگاه دارای رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل است و از حسگر LYT-۶۰۰ ساخت سونی استفاده می‌کند که به سیستم لرزشگیر اپتیکال هم مجهز شده است. یک لنز ۲ مگاپیکسلی هم برای ثبت تصاویر پرتره کنار لنز اصلی قرار گرفته است. ریلمی ۱۳ پلاس ۵G به لنز فوق عریض با حسگر ۸ مگاپیکسلی هم مجهز شده است که خبری از آن در نسخه معمولی نیست.

ریلمی ۱۳، ۵G و ۱۳ پلاس ۵G به‌ترتیب از تراشه‌های کم‌مصرف مدیاتک دایمنستی ۶۳۰۰ و ۷۳۰۰ جهت تامین قدرت پردازشی بهره می‌برند که حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم برای نسخه پلاس و ۸ گیگابایت برای نسخه معمولی همراه حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شوند. محفظه بخار جهت خنک کردن بهتر سخت‌افزار هر دو دستگاه در طراحی محصولات بکار رفته است؛ اما اندازه آن در نسخه پلاس به‌صورت محسوسی بزرگ‌تر است. کاربران می‌توانند از حالت مخصوص GT هم روی این دستگاه‌ها استفاده نمایند که قادر است حداکثر قدرت پردازشی جهت تجربه‌ای روان و دلچسب در بازی‌های موبایل را فراهم سازد.

ریلمی ۱۳، ۵G و برادر بزرگ‌تر آن از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت به‌صورت مشترک بهره می‌برند که در نسخه عادی از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند؛ اما در نسخه پلاس این رقم به ۸۰ وات می‌رسد. این محصولات به‌شکل پیش‌فرض به اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI ۴.۰ مجهز هستند و انتظار می‌رود تا دو آپدیت اصلی سیستم‌عامل را دریافت نمایند. خریداران می‌توانند دستگاه خود را از میان رنگ‌های سبز، بنفش، طلایی و مشکی انتخاب نمایند.

گوشی‌های ریلمی ۱۳ پرو و پرو پلاس رونمایی شد + مشخصات و قیمت

ریلمی ۱۳، ۵G با قیمت ۲۷۵ دلار برای نسخه پایه دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار دارد و کاربران با پرداخت ۲۵ دلار بیشتر می‌توانند نسخه ۲۵۶ گیگابایت آن را در اختیار داشته باشند. ریلمی ۱۳ پلاس ۵G با قیمت ۳۰۰ دلار برای نسخه دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که در صورت افزایش حجم حافظه داخلی با برچسب ۳۲۰ دلار همراه خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->