تیزر رونمایی از پلی استیشن ۵ پرو + ویدئو پلی استیشن ۵ پرو معرفی شد + زمان عرضه، مشخصات و قیمت راهنمای بازی جدید بتل در راکی ربیت | چگونه گروهی بازی کنیم؟ پیش‌بینی‌های جدید از قیمت گلکسی S۲۴ FE شاید طرفداران را ناامید کند معرفی هوآوی میت XT، اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا + قیمت و ویدئو مهم‌ترین تفاوت‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۵ + جدول معرفی و مشخصات ایرپاد ۴ اپل + قیمت و تاریخ عرضه معرفی اپل واچ جدید سری ۱۰ + مشخصات و قیمت جریمه سنگین گوگل در اتحادیه اروپا (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) دیوان دادگستری اروپا اپل را به پرداخت ۱۴ میلیارد دلار مالیات معوقه محکوم کرد از آیفون۱۶ پرو و آیفون۱۶ پرومکس رونمایی شد + قیمت و مشخصات تلگرام پرمیوم در نسخه دسکتاپ بعد از انتشار یک آپدیت دچار مشکل شده است (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) آیفون ۱۶ به طور رسمی رونمایی شد | تکیه بر هوش مصنوعی و البته مثل همیشه خاص آیا ایلان ماسک اولین تریلیونر جهان خواهد شد؟ حمید فتاحی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و قائم مقام وزیر در امور ارتباطات شد کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳) + راهنمای مینی‌گیم کلید و کارت‌های امروز همستر مهلت برداشت داگز به‌زودی تمام می‌شود | علت منتقل‌نشدن توکن داگز به کیف پول آیا اینترنت ماهواره‌ای استارلینک بیش از آنچه فکر می‌کردیم در ایران فراگیر شده است؟ + عکس
سرخط خبرها

معرفی هوآوی میت XT، اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا + قیمت و ویدئو

  • کد خبر: ۲۵۰۲۴۲
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
معرفی هوآوی میت XT، اولین گوشی تاشو جهان با دو لولا + قیمت و ویدئو
هوآوی میت ( Huawei Mate XT Ultimate Design)، با ظاهری خاص معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یک روز پس از کنفرانس اپل برای رونمایی از سری آیفون ۱۶، هوآوی نیز از اولین گوشی تاشوی جهان با دو لولا رونمایی کرد؛ این گوش میت XT نام دارد.  

مهم‌ترین تمایز هوآوی میت XT با سایر گوشی‌های تاشوی موجود در بازار استفاده از دو لولا برای تاشدن گوشی است. محصولات تاشوی عادی از یک لولا برای باز و بسته شدن نمایشگر استفاده می‌کنند. مزیت استفاده از دو لولا این است که می‌توان بدون افزایش قابل‌توجه حجم دستگاه و سخت‌ترکردن حمل آن، نمایشگری بسیار بزرگ‌تر از رقبا به مشتریان عرضه کرد.

تیزر معرفی Huawei Mate XT Ultimate Design

مشخصات فنی هوآوی میت XT

معرفی هوآوی میت XT، اولین گوشی تاشدنی سه تیکه جهان + قیمت و ویدئو

در هوآوی میت XT یکی از لولا‌ها به داخل و دیگری به بیرون تا می‌شود و هنگام تاشدن کامل حالتی Z شکل به دستگاه می‌دهند. همچنین قسمت چپ دستگاه هنگام تاشدن کامل گوشی به‌عنوان نمایشگر بیرونی عمل می‌کند.

معرفی هوآوی میت XT، اولین گوشی تاشدنی سه تیکه جهان + قیمت و ویدئو

اندازه کل نمایشگر هوآوی میت XT به ۱۰.۳ اینچ می‌رسد. این نمایشگر به میزان قابل‌توجهی از نمایشگر‌های ۷.۶ و ۸ اینچی موجود در دستگاه‌هایی مثل گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ و پیکسل ۹ پرو فولد بزرگ‌تر است. از دیگر نکات جالب این نمایشگر این است که اگر کاربر نخواهد از تمام مساحت ۱۰.۳ اینچی نمایشگر استفاده کند، می‌تواند دستگاه را به‌صورت نیمه‌باز استفاده کند و مطابق نیازش از فضای موجود بهره ببرد. این صفحه‌نمایش می‌تواند در ۳ حالت ۶.۴ اینچی، ۷.۹ اینچی و ۱۰.۲ اینچی استفاده شود. ضخامت این دستگاه در حالت باز فقط ۳.۶ میلی‌متر است.

معرفی هوآوی میت XT، اولین گوشی تاشدنی سه تیکه جهان + قیمت و ویدئو

هوآوی هنوز اشاره‌ای به تراشه و سایر مشخصات سخت‌افزاری میت XT نکرده است، اما این دستگاه احتمالاً به تراشه Kirin ۹۰۱۰، ۵G مجهز شده است.

علاوه‌براین، هوآوی میت XT به یک باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. هنوز اطلاعاتی درمورد میزان شارژدهی این باتری در دسترس نیست. در قسمت پشتی دستگاه نیز یک دوربین سه‌گانه قرار گرفته که شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر، یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری است. دوربین سلفی نیز در دو حالت باز و بسته نمایشگر‌ها در دسترس کاربران قرار دارد.

معرفی هوآوی میت XT، اولین گوشی تاشدنی سه تیکه جهان + قیمت و ویدئو

اما خبر خوب این است که هوآوی برخلاف رقبا قرار نیست لوازم جانبی را از جعبه محصول جدید خود حذف کند. خریداران میت XT می‌توانند در جعبه این دستگاه مواردی مانند کیس محافظ، ایرباد FreeBuds ۵، شارژر ۶۶ واتی و یک شارژر ۸۸ واتی برای خودرو را بیابند. همچنین امکان خرید یک کیبورد تاشو جداگانه برای این دستگاه وجود دارد.

قیمت گوشی هوآوی میت XT

معرفی هوآوی میت XT، اولین گوشی تاشدنی سه تیکه جهان + قیمت و ویدئو

قیمت میت XT با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در بازار چین از ۱۹۹۹۹ یوان (۲۸۰۹ دلار) آغاز می‌شود. همچنین نسخه دارای ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی ۲۳۹۹۹ یوان (۳۳۷۱ دلار) قیمت دارد.

تاکنون حدود ۳ میلیون درخواست رزرو برای خرید هوآوی میت XT به ثبت رسیده است که نشان از استقبال بسیار خوب کاربران از این نوآوری هوآوی دارد. این گوشی ابتدا در بازار چین فروخته می‌شود، اما این شرکت هنوز اعلام نکرده که آیا میت XT در سایر بازار‌های بین‌المللی نیز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد یا خیر.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->