صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سامسونگ رابط کاربری One UI ۶.۱.۱ را برای تعدادی از گوشی‌ها و تبلت‌ها منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه IFA ۲۰۲۴، تأیید کرد که رابط کاربری One UI ۶.۱.۱ را برای تعدادی از گوشی و تبلت‌هایش از جمله سری گلکسی S۲۴ منتشر می‌کند. براساس گزارش تعدادی از کاربران، این آپدیت به‌همراه پچ امنیتی ماه سپتامبر (شهریور و مهر) از همین حالا درحال انتشار است.

رابط کاربری One UI ۶.۱.۱ کماکان براساس اندروید ۱۴ است و به‌جز بهینه‌سازی‌های جزئی و چند قابلیت هوش مصنوعی جدید، تغییرات دیگری نسبت‌به One UI ۶.۱ ندارد.

از جمله ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی می‌توان به Listening Mode در مترجم، Composer و Suggested Replies اشاره کرد. قابلیت PDF Overlay Translation در اپلیکیشن Samsung Notes ادغام شده است و به‌کمک قابلیت Sketch to Image می‌توان طرح‌ها و عناصر مختلف را به عکس‌ها اضافه کرد.

براساس بیانیه‌ی رسمی سامسونگ، تا اواسط مهرماه رابط کاربری One UI ۶.۱.۱ برای ده‌ها گوشی و تبلت منتشر خواهد شد. نام این دستگاه‌ها در فهرست زیر ارائه شده است.

گلکسی S۲۴ اولترا
گلکسی S۲۴ پلاس
گلکسی S۲۴
گلکسی S۲۳ اولترا
گلکسی S۲۳ پلاس
گلکسی S۲۳
گلکسی S۲۳ FE
گلکسی زد فولد ۵
گلکسی زد فلیپ ۵
گلکسی تب S۹
گلکسی تب S۹ پلاس
گلکسی تب S۹ اولترا

انتشار One UI ۶.۱.۱ از امروز در کره‌ی جنوبی آغاز شده و در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) در آمریکا و اروپا و سایر مناطق به‌تدریج دردسترس قرار می‌گیرد.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.