صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرماندار مشهد گفت: از ابتدای طرح تشدید نظارتی در دهه آخر صفر ۱۶ واحد صنفی متخلف پلمب شدند. همچنین حدود ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان وجه به زائران عودت داده شد، پرونده‌های زیادی نیز تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات منعکس شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری امروز، ۱۵ شهریورماه، در جلسه قرارگاه خدمات سفر که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت بسیار خوبی در ایام دهه پایانی صفر انجام شد.

وی افزود: ما در پیک زائران قرار داشتیم که با تقسیم‌بندی صورت گرفته بخش‌های مختلف مدیریت شد. قطعا نواقصی هم وجود داشت، اما تلاش کردیم با کمترین نقص مدیریت کنیم و وضعیت نسبت به سال‌های گذشته بهتر بود.

داوری با بیان اینکه در روز گذشته و امروز بیشترین خروجی را از مشهد داشتیم و فردا نیز اینگونه خواهد بود، عنوان کرد: سه روز تعطیلی بعد از ایام دهه پایانی صفر کمک کرد که همه زائران در یک روز خارج نشوند، بلکه در سه مرحله خارج شوند.

فرماندار مشهد بیان کرد: دیروز مشکلی در ترمینال نداشتیم، امروز هم کار‌ها با مدیریت انجام شد و مشکل حادی نداریم. در برخی مسیر‌ها ممکن است کمبود ماشین داشته باشیم که برطرف می‌کنیم تا زائران به موقع خارج شود. در حوزه ریلی نیز این اتفاق رخ داده و در حوزه هوایی هم تاخیر‌هایی بود، اما زائران به شهر‌های خود بازگشتند.

وی خاطرنشان کرد: ما همچنان در شب گذشته اقامت اضطراری داشتیم، یعنی ماندگاری جمعیت نسبت به قبل بیشتر شده بود. پیش‌بینی‌های لازم را برای اقامت انجام دادیم تا زائران را در مکان‌های اضطراری اسکان دهیم.

داوری ادامه داد: امروز هم برنامه‌ریزی کردیم که مسیر حمل‌ونقل را همچنان فعال نگه داریم تا فردا از آخرین مرحله پیک دهه پایانی صفر عبور کنیم.

فرماندار مشهد با اشاره به اینکه همچنان بر بازار نظارت دقیق داریم، تصریح کرد: تا روز شنبه پایگاه‌های اضطراری ما فعال خواهند بود و بعد به حالت عادی برخواهند گشت؛ البته بدین معنا نیست که نظارت نداریم، بلکه همچنان نظارت خواهد بود.

وی اضافه کرد: حاصل نظارت ما برخورد‌های جدی بوده که صورت گرفته است. از ابتدای طرح ۱۶ واحد پلمب شدند. همچنین حدود دو میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان به زائران عودت داده شد، پرونده‌های زیادی نیز تشکیل و به تعزیرات جهت رسیدگی منعکس شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.