صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر انجمن مجریان و هنرمندان صحنه‌ای خراسان رضوی، از اجرای ۸۰ ساعت برنامه متوالی و بدون وقفه توسط این انجمن در ۸۰ ساعت پایانی صفر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید صبوری اظهار کرد: انجمن مجریان و هنرمندان صحنه‌ای خراسان رضوی در دهه آخر صفر، موفق به اجرای ۸۰ ساعت برنامه متوالی و بدون وقفه شد. 

وی ادامه داد: این برنامه‌ها شامل اجرا‌های متنوعی از جمله سرود، نمایش‌های آیینی، مداحی، و برنامه‌های مجری‌محور بود که در عرصه میدان شهدا برگزار شد و با استقبال گسترده‌ای از سوی مردم همراه شد.

دبیر انجمن مجریان و هنرمندان صحنه‌ای خراسان رضوی، بیان کرد: در این رویداد، حدود ۶۰ گروه هنری مشارکت داشتند که شامل ۴۷ مجری، ۴۰ گروه سرود، و ۸ گروه نمایش آیینی و ... بود.

 صبوری با اشاره به تنوع برنامه‌ها گفت: ما در این ۸۰ ساعت از حضور هنرمندان، مجریان، گروه‌های سرود، و مداحان مختلفی از سراسر کشور، از جمله مجریان بین‌المللی از عراق، بهره بردیم. این برنامه‌ها توانستند جمعیت زیادی را به خود جذب کنند، به‌ویژه برنامه‌های مجری‌محور که با بیان خاطرات و مطالب مذهبی مرتبط با امام حسین و امام رضا (ع)، بیشترین مخاطب را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: با توجه به مکان برگزاری برنامه‌ها در میدان شهدا و نزدیکی آن به محل اسکان زائران، تعداد زیادی از مردم به صورت مستمر در این برنامه‌ها شرکت کردند. حتی در ساعات نیمه‌شب، استقبال از این برنامه‌ها بسیار زیاد بود، و اختتامیه که قرار بود ساعت ۱۲ شب به پایان برسد به دلیل حضور پرشور مخاطبان، تا ساعت یک بامداد ادامه پیدا کرد.

دبیر انجمن مجریان و هنرمندان صحنه‌ای خراسان رضوی، همچنین به نظرسنجی انجام شده در پایان این ۸۰ ساعت اشاره کرد و گفت: طبق نتایج نظرسنجی، بیش از ۸۰ تا ۹۰ درصد مخاطبان از برنامه‌ها رضایت داشتند و این امر نشان‌دهنده موفقیت ما در جلب رضایت مردم است.

وی در پایان به برنامه‌های آتی اشاره کرد و گفت: برای سال آینده قصد داریم به بهبود فضای استیجی و دکور برنامه‌ها توجه بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم تجربه‌ای حتی بهتر از امسال را برای مخاطبان خود رقم بزنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.