صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در روز‌های پایانی ماه صفر، ۱۴ هزار و ۶۰۹ مأموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی در مناطق زیر پوشش دانشگاه به ثبت رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علی یزدانی اظهار کرد: از هفتم الی ۱۴ شهریور، ۴۶ هزار و ۶۱۳ به ثبت رسید که از این تعداد ۱۴ هزار و ۶۰۹ ماموریت انجام شد.

وی افزود: تعداد ماموریت‌های سوانح رانندگی در این مدت دو هزار و ۳۸۸ مورد و مواد غیر تصادفی ۱۲ هزار و ۲۲۱ مورد بود. بیشتر موارد غیر تصادفی مربوط به گرمازدگی، مشکلات قلبی و عروقی و بی حالی بوده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه ۶ هزار و ۶۹۰ مورد بیمار برای دریافت خدمات درمانی سطوح بالاتر به مراکز درمانی ارجاع شده اند، گفت: برنامه ویژه پوشش فوریت‌های پزشکی شهرستان مشهد با آماده‌باش تمامی پایگاه‌ها و استقرار تمامی آمبولانس‌های جاده‌ای در حاشیه جاده پیش بینی شده بود که در این راستا ۲۷۷ پایگاه اورژانس مشهد، شامل ۱۴۰ پایگاه اورژانس شهری و ۱۳۷ پایگاه اورژانس جاده‌ای با ۲۹۹ آمبولانس جهت خدمت‌رسانی به زائران و بیماران احتمالی در این مناسبت خاص در خراسان رضوی فعال بودند.

منبع: فارس

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.