بی عدالتی در محاسبه ۲ سال پایانی خدمت برای مستمری بازنشستگان | راهکار‌های متناسب‌سازی عادلانه حقوق بازنشستگان چیست؟ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به وزارت کار ابلاغ شد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) | احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی صادر می‌شود؟ میانگین نمرات دانش‌آموزان در امتحانات نهایی ۱۴۰۳ اعلام شد| قبولی با نمرات ناپلئونی! تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ افزوده‌شدن قطار پنج‌ستاره همدان-مشهد به شبکه ریلی کشور (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) در مورد کمردرد چه می دانید؟| آیا کودکان هم کمردرد می شوند؟ ابلاغ طرح استقبال از مهر به استانداران ابلاغ دریافت عوارض ۱۰ یورویی از مسافران پرواز‌های خارجی بخشی از کسری بارش پاییز و زمستان گذشته در بهار امسال جبران شد گلایه معاون آموزش‌وپرورش از اجرایی‌نشدن مواد حمایتی قانون تأسیس مدارس غیردولتی شتاب ۲.۵ برابری سوادآموزی در ایران نسبت به جهان هزینه‌های بیمارستان‌ها باید توسط روسا و مدیران مراکز درمانی مدیریت شود سالانه چندنفر براثر خودکشی در ایران جان خود را از دست می‌دهند؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۱۸ شهریور ۱۴۰۳) | کاهش دمای هوا تا صبح چهارشنبه در استان ادامه دارد نجات جان بیمار جوان، با اقدام بموقع و هماهنگ کادر درمان بیمارستان قائم(عج) اهدای عضو به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید  (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) معاون زنان و خانواده رئیس جمهور: صدای زنان در دولت چهاردهم شنیده خواهد شد آبله میمونی چه تفاوت‌هایی با کرونا دارد؟ محمد نبی شهیکی معاون وزیر علوم شد + سوابق تأکید وزیر آموزش‌وپرورش بر احیا و اجرای مراسم صبحگاهی در مدارس ۱۳۱ قلم محصول آرایشی غیر مجاز شناسایی شدند محکومیت حسین سلاح‌ورزی به ۶ ماه حبس و پرداخت جزای نقدی
سرخط خبرها

هزینه‌های بیمارستان‌ها باید توسط روسا و مدیران مراکز درمانی مدیریت شود

  • کد خبر: ۲۴۹۷۵۰
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
هزینه‌های بیمارستان‌ها باید توسط روسا و مدیران مراکز درمانی مدیریت شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هزینه‌های هر بیمارستان باید توسط رئیس و مدیر آن مرکز درمانی مدیریت شود تا که آن بیمارستان با مشکلات مالی مواجه نشود.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمود شبستری در نشست با روسا و مدیران بیمارستان‌ها و شبکه‌های بهداشت و درمان، با بیان اینکه از ابتدای مهر ماه تامین هزینه‌های جاری هر بیمارستان با خود همان مرکز درمانی است اظهار کرد: همچنین در خصوص اعتبارات کشوری هم باید بگوییم که به هر مجموعه متناسب رقم معین شده تخصیص می‌یابد و مابقی نیاز‌ها باید توسط درآمد‌های بیمارستانی تامین شود.

وی با بیان اینکه ما به تمامی بیمارستان‌ها اعلام کردیم که اگر برنامه‌ای برای مجموعه کاری خودشان دارند، ابتدا تمامی جوانب از جمله تامین هزینه‌های آن را ببینند تا که در اجرای آن به مشکل نخورند، خاطرنشان کردما به دولت چهاردهم و در جهت بهبود وضعیت دانشگاه‌ها، شبکه‌ها و بیمارستان‌ها بسیار امیدوار هستیم.

دکتر شبستری با بیان اینکه در هفته‌های اخیر مشکلات پرستاران را شاهد بودیم و در جلسات متعددی برای رفع مشکلات این قشر زحمتکش برگزار شدافزود ما بر اجرای عدالت در تمامی حوزه‌های بیمارستانی از جمله حوزه پرستاری تاکید داریم و اینکه در بحث تعرفه‌ها هم اصلاحات لازم صورت پذیرد.

برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز درمانی نباید تحت‌الشعاع مسائل و مشکلات مالی قرار بگیرد

در این نشست دکتر محمد دهقانی‌فیروزآبادی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: روسا و مدیران بیمارستان‌ها باید تا زمان اصلاح دستورالعمل‌ها و برطرف شدن مشکلاتشان از اختیاراتشان استفاده کنند و اجازه ندهند که خللی در ارائه خدمات بیمارستانی ایجاد شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: از تمامی بیمارستان‌ها می‌خواهیم که ضمن مدیریت هزینه‌کردها، گزارشی از فعالیت‌های خود به معاونت درمان ارسال نموده و نیاز‌های خود را هم بیان نمایند تا که پیگیری لازم جهت تامین این نیاز‌ها صورت پذیرد.

در این نشست روسای بیمارستان‌های امام رضا (ع) حضرت قائم (عج) و مدیران بیمارستان‌های خاتم‌الانبیاء (ص) و طالقانی گزارشی در خصوص اجرای شیوه‌های موفق هزینه‌کردی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف مجموعه کاری خود از جمله آموزش، پرستاری، اورژانس، اعصاب، قلب، اتاق عمل، آی سی یو و کلینیک ارائه کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->