صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیست و سومین نمایشگاه فروش پاییزه مشهد در حالی برگزار شد که در روز اول برگزاری با استقبال مردم رو به‌رو شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایشگاه پاییزه مشهد در حالی برگزار شد که در ساعات اولیه شروع به کار با استقبال مردم برای خرید آغاز شد. وجود لوازم مورد نیاز دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس از نقاط قوت این نمایشگاه بود و منجر به حضور بیشتر خانواده‌ها برای خرید لوازم تحریر شد.

خانواده‌ها به این موضوع اشاره داشتند که تمرکز مراکز خرید اعم از کفش، پوشاک، لوازم تحریر و سایر اقلام عمده دلایل حضور در نمایشگاه‌های فروش کالا است.

بیشتر فروشندگان عرضه‌کننده محصولات تولیدی خود در این نمایشگاه بودند که اذعان داشتند وجود کالاهای خارجی، به‌خصوص در محصولات مدرسه که عمدتا به صورت قاچاق وارد می‌شود عمده مشکل ما است. اما باز هم بیشتر خانواده‌ها با توجه به تنوع محصولات داخلی متقاضی کالای ایرانی هستند.

نمایشگاه فروش پاییزه مشهد از ۱۸ تا ۲۳ شهریور از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان است.

ساعت کار نمایشگاه در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب خواهد بود.

۱۲۹ هزار و ۷۰۰ واحد صنفی زیر نظر ۹۶ اتحادیه در مشهد فعالیت دارند.

محسن صیادی، مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز تصریح کرد: به منظور رفاه حال همشهریان عزیز نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (نوشت افزار، کفش و کیف مدارس) ٤١٠ غرفه‌دار در مساحتی حدود هشت هزار مترمربع از هجدهم شهریور انواع کالا را با قیمت کارشناسى عرضه می‌کنند.  

به گفته وی، شايان ذكر است بازرسان اين مديريت ضمن حضور در نمايشگاه عرضه مستقيم كالا بر فعاليت غرفه‌داران نظارت و با متخلفان برخورد قانونى خواهند نمود و آماده دريافت شكايات و رسيدگی به آن‌ها در اسرع وقت خواهند بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.