پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات طی ۵ ماه در خراسان رضوی نرخ خرید تضمینی گندم در سال ۱۴۰۳ تصویب شد+جزئیات عرضه ملزومات تحصیلی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در مشهد+ویدئو نمایشگاه فروش پاییزه مشهد در میان استقبال مردم شروع به کار کرد (۱۸ شهریور۱۴۰۳) سخنگوی دولت: مدیران بورس باید وام میلیاردی را عودت دهند آیا قیمت طلا در مسیر افزایش است؟ | پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا (دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۴۰۳) خبر جدید درخصوص واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) خدمات رفاهی کارمندان دولت افزایش می‌یابد خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص پرداخت مطالبات گندم‌کاران (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) آخرین مهلت استفاده فعالان اقتصادی از بخشودگی جرائم مالیاتی اعلام شد کشف و ضبط ۶۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد قبل از توزیع در مشهد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) توزیع گوشت گرم مخلوط با نرخ مصوب در فروشگاه‌های شهرما مشهد + آدرس قیمت امروز گوشی‌های موبایل (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) + جدول نرخ زعفران در بازار امروز (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) پیشی‌گرفتن عرضه‌کنندگان از متقاضیان در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) برخورد با بانک‌های متخلف در دریافت تضامین بانکی رئیس جدید سازمان بورس سه‌شنبه (۲۰ شهریور ۱۴۰۳) انتخاب می‌شود کمبود برق در تابستان چه بر سر صنایع آورد؟ قیمت امروز خودرو‌های خارجی کاهش پیدا کرد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) فرش دستباف از تعهدات ارزی معاف شد طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) ماجرا‌های حمید و مجید و بقیه! چرا کسی به اجراشدن طرح مسکن ۲۵متری علاقه ندارد؟ | مسکن ۲۵متری؛ واکنشی به رشد قیمت مسکن و کاهش قدرت خرید بررسی قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) + جدول ذخیره مخازن آب شرب و کشاورزی سد دوستی و طرق استان خراسان‌رضوی چقدر است؟
سرخط خبرها

اقتصاد سنگ می‌تواند به منبع درآمدی پایدار در کشور تبدیل شود

  • کد خبر: ۲۴۵۷۱۹
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
اقتصاد سنگ می‌تواند به منبع درآمدی پایدار در کشور تبدیل شود
مشاور وزیر ورییس نمایندگی وزارت خارجه در خراسان رضوی گفت: یکی از مزیت‌های نسبی کالا‌های صادراتی ما حوزه سنگ اعم از سنگ‌های ساختمانی و یا سنگ‌های تزئینی می‌باشد که این موضوع باعث خوشحالی است.  

به گزارش شهرآرانیوز، احمد معصومی فر در این باره اظهار کرد: در حال حاضر صنعت سنگ ما توسعه پیدا کرده است و خوشبختانه امروزه به جای خام فروشی می توانیم صادرات سنگ آماده و فرآوری شده را داشته باشیم.

رییس نمایندگی وزارت خارجه در خراسان رضوی با اشاره به آن که مصرف سنگ در کشور های مختلف به خصوص در حوزه های ساختمانی بسیار بالا می باشد، بیان کرد: در گذشته سنگ ها به صورت خام به کشور های اروپایی و برخی کشور های همسایه مانند ترکیه و ایتالیا می رفت و از آنجا با قیمت های چندبرابر نیز صادر می شد. 

معصومی فر اقتصاد سنگ را باتوجه به وجود معادن زیاد در سه استان خراسان ودیگر استان های کشور مهم وقابل توجه دانست وخاطر نشان ساخت: درحال حاضر باید تلاشی برای ایجاد بازار این سنگ ها ایجاد شود و خوشبختانه در سومین نمایشگاه سنگ مشهد، شاهد نمایش سنگ ها با کیفیت فوق العاده هستیم و به لحاظ جنس سنگ، معادن و همچنین فرآوری سنگ به خصوص برش های آن در مقایسه با نمونه های خارجی قابل رقابت می باشد. 

وی با اشاره به آن که برای این نمایشگاه از کشورهای مختلفی دعوت شده است، اظهار داشت:  خوشحال هستم تجار و بازرگانان کشورهای همسایه برای بازدید از این نمایشگاه حضور پیدا کردند و این سومین نمایشگاه است و به اعتقاد من سال به سال شاهد پیشرفت در حوزه سنگ هستیم و در آینده کشور های بیشتری را دعوت خواهیم کرد. اقتصادسنگ می‌تواند به یکی از مهمترین منابع درآمدی پایدار کشور تبدیل شده بازار پرسود این صنعت رابرای کشورمان رقم بزند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->