صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد گفت: با تلاش ماموران انتظامی متهم به ۱۳ فقره سرقت خودرو و قطعات خودرو در منطقه قاسم آباد مشهد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد چراغ در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص رمز گشایی سرقت‌ها اظهار کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری قاسم آباد با رصد‌های اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر تردد مشکوک مردی جوان با یک دستگاه خودرو سواری تیبا فاقد پلاک در محدوده خیابان شهید مشکینی دست یافته و بلافاصله برای بررسی دقیق موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات میدانی محل اختفای متهم را شناسایی و پس از اطمینان از حضور متهم در محل با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از محل خودرو فاقد پلاک را که اوایل شهریور به سرقت رفته بود، یک قبضه سلاح گرم غیرمجاز و تعدادی لوازم و قطعات خودرو را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ۳۳ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس علاوه بر سرقت خودرو تیبا به ۱۲ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در محدوده منطقه قاسم آباد اعتراف کرد، متهم پس از تشکیل پرونده مقدمانی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.