صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر پروژه شهر ترمیمی شهرداری مشهد در جلسه وکلای ترمیمی گفت: شهر ترمیمی مشهد نیاز به ارزیابی دقیق‌تر و تقویت همکاری‌ها دارد و تلاش‌های زیادی برای ارزیابی اثربخشی خدمات انجام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جعفر سروی اظهار کرد: هدف از این جلسه، بررسی امکان استفاده از فاکتور‌های جدید برای ارزیابی و همچنین تشویق وکلای برتر است، این نشست‌ها به ایجاد ایده‌های جدید و تقویت رویکرد‌های نوین کمک می‌کند.

سروی ادامه داد: فاکتور‌های فعلی برای ارزیابی کارآیی وکلای ترمیمی کافی نیست و نیاز به توسعه معیار‌ها و همکاری بیشتر با محلات و کنشگران محلی احساس می‌شود تا ارزیابی اثربخشی خدمات به صورت دقیق‌تر انجام شود.

وی ضمن تقدیر از وکلای برتر به عنوان بخشی از رویکرد جدید دبیرخانه که در جهت اهداف پروژه شهر ترمیمی تلاش می‌کنند، بیان کرد: این تلاش‌ها به تدریج به نتایج ملموسی منجر خواهد شد.

مدیر پروژه شهر ترمیمی شهرداری مشهد به اهمیت همکاری با نهاد‌های محلی و استفاده از منابع و ظرفیت‌های موجود در محلات برای تقویت عملکرد دبیرخانه اشاره کرد و افزود: استفاده از منابع محلی و مشاوره با کنشگران محلی می‌تواند به بهبود خدمات و افزایش تأثیرگذاری کمک کند.

جعفر سروی در پایان خاطرنشان کرد: شناسایی و بررسی ظرفیت‌های محلی، تقویت همکاری با دفاتر وکالت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و استفاده از کنشگران محلی برای بهبود فرآیند مشاوره و ارزیابی از راهکار‌های اجرایی است که می‌تواند در این مسیر تاثیرگذار باشد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.