صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی گفت: جشن مهر سینمای ایران با هدف استقرار عدالت فرهنگی و هنری در کشور، ۴ مهرماه ۱۴۰۳، در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین‌زاده در خصوص اهمیت و جایگاه این برنامه ملی اظهار کرد: هنرمند را قدر شناسند و بر صدرش نشانند و جز این جایگاهی برای فضیلت هنر نمی‌توان متصور بود. بنا به مثل «حرمت امامزاده به متولی آن است»، ارج و منزلت سینما نیز بنا بر آداب و سلوک متولیان آن است. جشن مهر سینمای ایران، اجرای آیین بزرگداشت و گرامیداشت تلاشگران عرصه فیلم‌سازی و اهالی سینماست تا استمرار پویایی و شادابی فضای سینمای کشور بنا بر اصل عدالت‌محوری در مقوله فرهنگ و هنر کشور تحقق یابد.

وی افزود: بنا بر رسم سه‌ سال اخیر، جشن سینمای مهر ایران در ۳۱ استان کشور در بازه زمانی ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهر برگزار می‌شود و برگزیدگان و تجلیل‌شدگان استانی به جشن ملی مهر سینمای ایران در تهران معرفی می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی در خصوص جشن مهر سینما در خراسان‌رضوی گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با سازمان سینمایی کشور، زمان برگزاری جشن مهر سینما در استان ۴ مهرماه تعیین شد.

امیدوارم با تعامل همه متولیان هنر و سینماگران استان، بتوانیم این جشن را با شکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.