سینما زبان مشترک همه ملل است احداث تعداد سالن‌های سینمایی مناطق محروم کشور را افزایش می‌دهیم شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در مشهد در ایستگاه پایانی حاتمی‌کیا سه‌گانه سینمایی «حضرت موسی (ع)» را می‌سازد | همچنان خبری از سریال «موسی» نیست برخورد قضایی با سحر دولتشاهی، تهیه‌کننده سریال و یک سکوی پخش «ماه عسل»، سریال جدید نوروزی | منوچهر هادی بعد از ۷ سال به تلویزیون می‌آید + عکس زمان برگزاری مراسم وداع با علیرضا طبایی اعلام شد بزرگداشت مهرجویی، پوراحمد و زنان سینماگر در خانه هنرمندان ایران+ جزئیات حکایت دیوانه متفاوت و دیوانه واقعا متفاوت آموزش داستان نویسی | قلب نهنگ (بخش سوم) اهمیت اثر سترگ شاهنامه فردوسی از نظر جلال خالقی مطلق | اگر شاهنامه را نداشتیم ... «مدرسه موش‌ها» هر روز از شبکه آموزش پخش می‌شود تقویت ابعاد فرهنگی و هنری از دغدغه‌های بازاربزرگ ملل است چرا در ایران یک جشنواره فیلم معتبر برای زنان نداریم؟ «مهروشید» بهانه‌ای برای انتقال تجربه و انگیزه بخشی هنرمندان مشهدی است مهلت ارسال آثار به جشنواره «سینما حقیقت» تمدید شد رئیس سازمان سینمایی کشور: قدرت بی‌مانند سینما را در اعتلای یک جامعه نباید نادیده بگیریم صداپیشه «جنگ ستارگان» و «شیر شاه» درگذشت + کارنامه هنری
سرخط خبرها

سینما زبان مشترک همه ملل است

  • کد خبر: ۲۵۰۲۹۲
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹
سینما زبان مشترک همه ملل است
نماینده مردم مشهدو کلات در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: سینما به عنوان زبان مشترک همه ملت‌ها، قدرت ایجاد تحولات بزرگ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را دارد.

الهام اسماعیلی| شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر، امشب (۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳) در آیین اختتامیه شصت و نهمین جشنواره سینمای منطقه‌ای جوان در محل پردیس سینمایی ملل مشهد حضور یافت و در سخنانی به اهمیت نقش سینما در برقراری ارتباط میان ملت‌ها اشاره کرد. 

وی اظهار داشت: سینما به عنوان زبان مشترک همه ملت‌ها شناخته می‌شود و می‌تواند مسائل و پیام‌های مختلفی را بدون محدودیت زبانی به مردم دنیا منتقل کند.

پژمانفر همچنین بر تأثیرات بزرگ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی سینما تأکید کرد و گفت: تاریخ نشان داده است که سینما می‌تواند در مدت زمان کوتاهی تحولات عظیمی ایجاد کند. جوانان باید از این فرصت بهره‌مند شوند و با استفاده از ابزار سینما به رشد و پیشرفت کشور کمک کنند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ افزود: ما در کشور خود سوژه‌های بسیاری داریم که می‌توانند با بهره‌گیری از سینما به تحولات اجتماعی کمک کنند.

وی افزود: اگر با زبان فراگیر سینما عمل کنیم، می‌توانیم علاوه بر ارتقای فرهنگی داخلی، پیام‌های ارزشمند کشورمان را به دنیا منتقل کنیم و در مسیر پیشرفت ایران اسلامی گام برداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->