صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ویژه‌برنامه‌های عزاداری حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت مظلومانه امام حسن عسکری (ع) تشریح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هم زمان با فرارسیدن ایام شهادت یازدهمین امام شیعیان حضرت امام حسن عسکری (ع) ویژه‌برنامه‌های سوگواری و عزاداری متعددی در حرم مطهر رضوی به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی تدارک‌دیده‌شده است.

این ویژه‌برنامه‌ها با محوریت رواق امام خمینی (ره) از شامگاه چهارشنبه ۲۱ شهریور بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین‌الله توسط سید محمد صفاتی آغاز می‌شود، در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین سیدی، شاعر آئینی کشور سروده‌های خود را در وصف امام حسن عسکری (ع) به محضر حضرت بقیه الله (عج) تقدیم خواهد کرد.

سخنران این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر اسلامی فر است که به بیان سفارش‌های امام حسن‌ عسکری (ع) به شیعیان می‌پردازد و در ادامه زیارت جامعه کبیره توسط احد سبزی قرائت خواهد شد.

ویژه‌برنامه سالروز شهادت این امام بزرگوار پنج‌شنبه ۲۲ شهریور مصادف با هشتم ماه ربیع‌الاول با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید حجتی با موضوع سیره فردی و اجتماعی امام حسن عسکری (ع) آغاز و در ادامه زائران حرم مطهر رضوی با قرائت زیارت امام حسن عسکری (ع) که با نوای رضا نظامی قرائت می‌شود، به محضر این امام همام عرض ارادت خواهند کرد.

 این ویژه‌برنامه‌ها در شام شهادت امام یازدهم با قرائت زیارت امین‌الله با نوای سید محمود صفاتی، سخنرانی در باب شخصیت امام حسن عسکری (ع) توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن ملکی و مرثیه‌سرایی و ذکر مصیبت توسط جعفر ملائکه همراه خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.