صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی صنف جایگاه‌داران با بیان اینکه فروش اجباری مکمل در جایگاه‌ها پیگرد قضایی دارد، گفت: نبود قیمت‌‌گذاری و استاندارد برای مکمل‌های سوختی موجب شده سودجویی در این امر، چه در جایگاه‌ها و چه در سایر مراکز، افزایش یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا نواز با بیان اینکه فروش اجباری مکمل در جایگاه‌ها پیگرد قضایی دارد، اظهار داشت: نبود قیمت‌گذاری و استاندارد برای مکمل‌های سوختی موجب شده سودجویی در این امر، چه در جایگاه‌ها و چه در سایر مراکز، افزایش یابد. درصورتی‌که گزارش رسمی شکایت واصل شود، اقدام قضایی و تعزیراتی در دسترس است.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران خاطرنشان کرد: تقاضای مردم برای خرید مکمل افزایش یافته و عدم تعیین تکلیف این محصول موجب تناقض‌ها و رواج سودجویی شده است. هم اکنون در سایت‌های معتبر اینترنتی و مغازه‌ها، به‌وفور مکمل به فروش می‌رود و میزان آن بسیار بیشتر از جایگاه‌هاست.

وی افزود: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرده مکمل‌ها را تایید نمی‌کند و فروش آن ممنوع است، البته برخی پرسنل جایگاه‌ها اکثرا بدون اطلاع مالک اقدام به فروش اجباری مکمل می‌کنند که مردم نباید وجه را پرداخت کنند و با متوقف کردن خودرو با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و از پلیس بخواهند مشخصات پرسنل متخلف را در گزارش بنویسد، سپس می‌توان به راحتی اقدام قضایی و تعزیراتی حتی به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام دهند؛ بار‌ها این موضوع اطلاع‌رسانی شده و مردم باید دقت بیشتری داشته باشند.

نواز خاطرنشان کرد: البته چون نهاد‌های نظارتی بدون توجه به اصل شخصی‌بودن جرم و مجازات بعضاً مالک جایگاه را جریمه می‌کنند لذا حاشیه امن برای پرسنل متخلف ایجاد شده که در تلاشیم این مسئله رفع شود و هریک از پرسنل که تخلف داشته باشند باید پاسخگو باشند.

سخگوی صنف جایگاه‌داران ادامه داد: کاهش عرضه بنزین سوپر هم موجب افزایش درخواست مکمل توسط مردم می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.