صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دونالد ترامپ جمعه در نشست خبری مدعی شد که در صورت پیروزی در انتخابات می‌تواند بیشتر اختلافات با ایران و کره شمالی را با تماس تلفنی حل کند.

به گزارش شهرآرانیوز، دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در نشست خبری به مسائل مختلف سیاست خارجی پرداخت. به گزارش یونهاپ نیوز کره جنوبی، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در واکنش به بازدید رهبر کره شمالی از تأسیسات هسته‌ای این کشور و همچنین ادعا‌های غربی‌ها درباره ارسال موشک‌های بالستیک ساخت ایران به روسیه مدعی شد که در صورت پیروزی در انتخابات می‌تواند این مسائل را حل کند.

درحالی‌که در دوره ریاست‌جمهوری ترامپ، به دلیل ترور قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیرو‌ی قدس سپاه پاسداران، خروج آمریکا از برجام، اعمال تحریم‌ها علیه ایران و... روابط آمریکا و ایران بیش‌ازپیش تیره‌وتار بود، ترامپ ادعا کرده است که می‌تواند «با تماس تلفنی» با ایران مسائل را برطرف کند.

وی در این باره گفت: «من می‌توانم تماس تلفنی برقرار کنم و بیشتر مسائل را حل کنم. ممکن است مجبور شوم چند دفعه دیدار هم داشته باشم.»

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا دو ماه دیگر و در ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد. نظرسنجی‌های مختلف از رقابت تنگاتنگ دو نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا حکایت دارد.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.