انعکاس ویژه اولین نشست خبری پزشکیان در رسانه‌های صهیونیستی از فلسطینیان و مقاومت شریف آنها حمایت خواهیم کرد دریادار سیاری اعلام کرد: پاسخ به شهادت هنیه قطعی است حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به فلسطین اشغالی پزشکیان:‌ مقابل هرآنچه که مردم را اذیت کند می‌ایستیم رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری منصوب شد سامانه تسهیلات ازدواج چه زمانی باز می‌شود؟ سفر قریب الوقوع مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران یمن از موشک شلیک شده به قلب تل‌آویو رونمایی کرد+ ویدئو (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو| اولین باری که رهبر انقلاب شعر «علی‌ای همای رحمت» را شنیدند روسیه خواهان کاهش تنش در غزه شد انعکاس نشست خبری رئیس‌جمهور در جهان عرب نشست شورای هماهنگی ترافیک خراسان‌رضوی برگزار شد (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) عراقچی: ادعاهای ارسال سلاح از ایران به یمن، کذب و اهانت است آیت‌الله علم‌الهدی: آموزش‌وپرورش سرمایه حقیقی کشور است | «توسعه عدالت و کیفیت آموزشی» باید اولویت نخست وزارت آموزش‌وپرورش باشد نتایج یک نظرسنجی تازه؛ ۵۸ درصد آمریکایی‌ها هریس را برنده مناظره می‌دانند نشست خبری رئیس‌جمهور | پزشکیان: جلوی پرونده سازی را می‌گیرم | چاره‌ای جز حل FATF نداریم + عکس و فیلم با شهادت ۲۰ نفر دیگر آمار شهدای غزه به ۴۱ هزار و ۲۲۶ تن رسید اسلامی از نمایشگاه جانبی سازمان انرژی اتمی در وین بازدید کرد گروسی اشتیاق خود برای دیدار با مسعود پزشکیان را تکرار کرد سرتیپ حاتمی: جمهوری اسلامی ایران خواهان سیاست صلح‌طلبی بوده است
سرخط خبرها

نتایج یک نظرسنجی تازه؛ ۵۸ درصد آمریکایی‌ها هریس را برنده مناظره می‌دانند

  • کد خبر: ۲۵۱۱۷۹
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
نتایج یک نظرسنجی تازه؛ ۵۸ درصد آمریکایی‌ها هریس را برنده مناظره می‌دانند
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد، بیش از نیمی از آمریکایی‌ها معتقدند که «کامالا هریس» در اولین مناظره انتخاباتی خود در برابر «دونالد ترامپ» به پیروزی دست یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه «ای‌بی‌سی» و موسسه «ایپسوس» با انجام یک نظرسنجی جدید درباره رقابت انتخابات ریاست جمهوری میان «کامالا هریس» نامزد دموکرات‌ها و «دونالد ترامپ» رقیب جمهوری‌خواهش فاش کردند که ۵۸ درصد از آمریکایی‌ها هریس، معاون «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را برنده مناظره انتخاباتی آنها در ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) می‌دانند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۳۶ درصد از شرکت‌کنندگان هم ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا را به‌عنوان برنده این مناظره انتخاب کردند.

نتایج این نظرسنجی، درست عکس مناظره ژوئن بین ترامپ و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده است که طی آن ۶۶ درصد از آمریکایی‌ها رئیس‌جمهور سابق، یعنی دونالد ترامپ را به‌عنوان برنده و ۲۸ درصد بایدن را انتخاب کردند.

نظرسنجی ای‌بی‌سی در طول سه روز پس از اولین و شاید تنها مناظره انجام شده میان ترامپ و هریس برگزار شد.

این نظرسنجی علاوه‌براین، نشان داد که مناظره هفته گذشته رتبه‌بندی هریس را در میان رای‌دهندگان افزایش داده است. حدود ۳۷ درصد از آمریکایی‌ها گفتند این مناظره باعث می‌شود که احساس رضایت بیشتری نسبت به او داشته باشند، در حالی‌که ۲۳ درصد گفتند که این مناظره باعث می‌شود احساس رضایت کمتری داشته باشند. حدود ۳۸ درصد نیز گفتند که تفاوتی ندارد.

همچنین در مورد ترامپ، ۳۰ درصد گفتند این مناظره باعث شده است که کمتر از قبل او را مطلوب بدانند، در حالی‌که ۱۷ درصد گفتند که باعث می‌شود او را مطلوب‌تر ببینند. حدود ۵۰ درصد از شرکت‌کننده‌ها هم گفتند که تفاوتی ندارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->