صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یکی از ویژگی‌های جدید سری آیفون ۱۶، دکمه‌ جدیدی به نام Camera Control است که حالا ریلمی هم در محصول بعدی‌اش از آن الگو گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ریلمی با الگوگیری از اپل، دکمه‌ای اختصاصی برای دوربین در گوشی آینده‌اش به‌کار خواهد برد.

یکی از ویژگی‌های جدید سری آیفون ۱۶، بهره‌مندی از دکمه‌ی جدیدی به نام Camera Control محسوب می‌شود. اکنون به‌نظر می‌رسد که باید شاهد موجی از گوشی‌های مختلف چینی با دکمه‌ای مشابه باشیم؛ چرا که چی سو، مدیر بازاریابی ریلمی، تأیید کرده است که گوشی جدید این شرکت از دکمه‌ای مشابه استفاده خواهد کرد.

در ویدیوی ریلمی می‌توانیم گوشی جدید این شرکت را با دکمه‌ای روی فریم ببینیم که مشابه کمرا کنترل در آیفون از ژست‌های حرکتی و بازخورد لامسه‌ای (هپتیک) برای عملکرد‌های مختلف مانند زوم پشتیبانی می‌کند.

موردی که در ویدیو جلب توجه می‌کند، عدم روان‌بودن و تأخیر در انیمیشن‌ها و عملکرد کلی دکمه‌ی دوربین در گوشی جدید ریلمی است که احتمالاً می‌تواند به نسخه‌ی آزمایشی و پیش‌تولید گوشی مربوط باشد.

چی سو در ویدیو مستقیماً به نام گوشی اشاره‌ای نمی‌کند؛ اما می‌گوید که دکمه‌ی جدید دوربین در مدل GT ۷ Pro وجود نخواهد داشت. احتمالاً در سری ریلمی ۱۴ پرو باید شاهد استفاده از این دکمه باشیم.

کاربرد دکمه‌ی اختصاصی برای عملکرد دوربین خود جای سؤال دارد و تنها با گذشت زمان مشخص می‌شود که کاربران تا چه اندازه برای کار با دوربین از دکمه‌ای فیزیکی روی گوشی استقبال خواهند کرد.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.