صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حسرت یونایتد از درخشش سانچو

  • کد خبر: ۲۵۰۸۹۸
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
جیدون سانچو، ستاره جدید باشگاه چلسی، پس از دوران سختی که در منچستریونایتد زیر نظر اریک تنهاخ پشت سر گذاشته بود، در نخستین بازی‌اش با پیراهن آبی‌های لندنی درخشان ظاهر شد تا هواداران شیاطین سرخ خیلی زود حسرت از دست دادنش را بکشند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سانچو آخرین بار بیش از یک سال پیش در جریان دیدار منچستریونایتد برابر ناتینگهام فارست در لیگ برتر انگلیس به میدان رفته بود و پس از آن به دلیل اختلافاتی که با تنهاخ پیدا کرده بود، از ترکیب یونایتد کنار گذاشته شد. پس از نیم فصل حضور قرضی در دورتموند، این بازیکن با قراردادی قرضی با بند خرید دائمی در تابستان آینده، راهی چلسی شد و خیلی زود توانست در این تیم ارزش‌های خود را ثابت کند.

در دیدار این هفته آبی‌های لندنی برابر بورنموث، سانچو در نیمه دوم فرصت حضور در زمین را پیدا کرد و با پاس گلی که در دقایق آخر بازی برای کریستوفر انکونکو ارسال کرد، زمینه‌ساز برتری یک بر صفر تیمش شد تا هر ۳ امتیاز این بازی به حساب چلسی واریز شود.

تصمیم چلسی برای به خدمت گرفتن سانچو به صورت قرضی، با اعلام تعهد برای خرید در تابستان آینده، به این وینگر یک راه نجات در لیگ برتر داده است. او علاوه بر پاس گلی که برابر بورنموث ارسال کرد، نمایش خوبی هم در زمین داشت تا ثابت کند تنهاخ در مورد او اشتباه کرده و منچستریونایتد را از داشتن ستاره‌ای خوب محروم کرده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.