انریکه در پاریس ماندنی می‌شود فسخ قرارداد رجبی، بازگشت سلیمی به لیست استقلال اسدبیگی با پرسپولیس توافق نکرد چراغ سبز نیوکاسل برای جذب مهاجم منچستریونایتد مذاکره مدیران استقلال با پاشازاده پرسپولیس جمعه راهی عربستان می‌شود تاریخ و ساعت بازی فرانسه و بلژیک در لیگ اروپا | امباپه بحران را با خود از رئال به تیم ملی آورد خروج اولمو از اردوی اسپانیا ایزاک ساکسس مهاجم مورد نظر پرسپولیس کیست + بیوگرافی و رزومه نیمار مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کند سپاهان - دانشگر؛ رابطه‌ای که شکرآب شد آرمان رمضانی دوباره در لیست خروج استقلال قرار گرفت! دردسر سلیمی برای استقلال غریب شاهی با رکوردشکنی در پاراوزنه‌برداری طلایی شد + فیلم بلاتکلیفی کادر فنی استقلال یک هفته مانده به بازی در لیگ نخبگان نورافکن: مقابل امارات بازی بهتری انجام می‌دهیم جدول مدال‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در آغاز روز پایانی بازی‌ها (یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳) + جایگاه ایران ویدئو| واکنش بیت‌سیاح به دیسکالیفه‌شدن به‌خاطر پرچم عزاداری چرا بیت سیاح دیسکالیفه شد؟ | نتیجه اعتراض دوم مشخص شد + فیلم حمله سرمربی نروژ به هالند
سرخط خبرها

چراغ سبز نیوکاسل برای جذب مهاجم منچستریونایتد

  • کد خبر: ۲۴۹۷۹۷
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
چراغ سبز نیوکاسل برای جذب مهاجم منچستریونایتد
دوران فاجعه‌بار آنتونی در منچستریونایتد شاید تنها تا چند ماه دیگر به پایان رسیده و این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بالاخره از جمع شیاطین سرخ جدا شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نیوکاسل مدتی است که به دنبال جذب یک وینگر جدید است. آنها در ماه‌های گذشته مشتاق استخدام آنتونی الانگا، بازیکن ناتینگهام فارست بودند. با این حال، اگر این اتفاق نیوفتد، نیوکاسلی‌ها می‌توانند برای جذب بازیکن برزیلی یونایتد تلاش کنند.

آنتونی هیچوقت نتوانست در یونایتد درخششی که از او انتظار می‌رفت را ارایه دهد تا بسیاری از هواداران به این بازیکن لقب بدترین خرید تاریخ شیاطین سرخ را بدهند.

آنتونی در تابستان ۲۰۲۲ با قراردادی ۱۱۲ میلیون دلاری از آژاکس به منچستریونایتد پیوست، اما از آن زمان تاکنون در ۸۳ بازی تنها ۱۱ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده است. او در این فصل تنها یک دقیقه برای شیاطین سرخ فوتبال بازی کرده است و به طور مشخص کار فنی و مدیران یونایتد دیگر هیچ اعتقادی به بازیکن ۲۴ ساله خود نداشته و از هر پیشنهادی برای جدایی او استقبال خواهند کرد. آنتونی که تا سال ۲۰۲۷ با منچستری‌ها قرارداد دارد، در روز‌های گذشته باشگاه فنرباغچه را هم مشتاق خود می‌دید، اما تیم ترکیه‌ای که هدایتش به عهده ژوزه مورینیو است، او را به صورت قرضی می‌خواست. حالا باید دید در نهایت تیم آینده او از لیگ ترکیه خواهد بود یا منچستری‌ها صبر می‌کنند تا در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان این بازیکن برزیلی را به نیوکاسل واگذار کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->