صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جشن بزرگ «شکوفه‌های رضوی» ویژه دانش‌آموزان بدو ورود به مدرسه در سالن همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در مراسم جشن شکوفه‌های رضوی که امروز در جوار حرم مطهر رضوی برگزار شد گفت: دانش‌آموزان عظیم‌ترین سرمایه‌های پدران و مادران این سرزمین هستند که از امروز به ما سپرده می‌شوند، پس مسئولیت ما بسیار سنگین است.

زهرا مظفر خطاب به دختران و پسران ۷ساله در سالن گفت: امروز دور هم جمع شدیم تا برای شما جشن بگیریم، امروز روز شکوفه‌هاست، روزی که شما کلاس‌اولی‌ها آماده می‌شوید که خواندن و نوشتن را یاد بگیرید.

مظفر تأکید کرد: مدرسه، خانه دوم شماست و معلم کلاس اول کنار شما قرار می‌گیرد تا به شما مهارت‌های زندگی، درس‌خواندن، ایثار و گذشت یاد دهد. وظیفه ما نیز شکوفایی شما در دوران تحصیل و حرکت بر مبنای استعداد‌های شماست، ما تعهد می‌دهیم برای شما در هیچ‌چیزی کم نگذاریم. وظیفه ما تربیت، پرورش و شکوفایی شما در دوران تحصیل است.

در ادامه، زهرا شوشتری، سرپرست معاونت آموزش ابتدایی خراسان رضوی نیز گفت: شما مهندسان، هنرمندان، دکتران، مادران و پدران آینده این سرزمین هستید، این جشن می‌خواهد بگوید برای ورود به عرصه تعلیم‌وتربیت آماده شدید و می‌خواهید شروع به یادگیری الفبا کنید تا درس زندگی، معرفت و ایمان بیاموزید.

شوشتری اضافه کرد: پدر معنوی ما مشهدی‌ها و ایرانی‌ها امام رضا (ع) است و ما از جوار مرقد مطهر امام مهربانی‌ها دعا می‌کنیم زیر سایه لطف و رحمت ایشان سالی پربرکت را آغاز کنید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.