صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

روز شورا، روز مردم

  • کد خبر: ۲۵۱۵۸
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
محمدرضا حیدری - رئیس شورای اسلامی شهر مشهد

روز شورا را هیچ‌گاه موسم تقدیر و ستایش ندیده و نمی‌بینم. فرارسیدن این‌روز برای من، روز حساب‌رسی فردی و فکرکردن به راه‌هایی است که رفته یا نرفته‌ام. تصمیماتی که گرفته یا نگرفته‌ام. سکوت و پاسخ‌هایی که بجا و نابجا بوده است و غرق می‌شوم در آینده‌ای که این کاستی‌ها را در اولین فرصت‌هایش جبران کنم.
باری، روز شورا نه روز من که روز مردم است. روز آنانی که درصفوف رای ایستادند و در برگه‌ها نشاط و توسعه را با هزار امید نوشتند و به صندوق آرزوهای خود واریز کردند.
روز آنان است و فرارسیدن این روز را به آنان تبریک می‌گویم. روزی که حق بزرگ انتخاب مسیر مدیریت شهر از دل قانون اساسی مترقی ایران به آنان اعطا شد و صاحبان اصلی کرسی‌های مدیریت شهر شدند.
امروز با شما سخن می‌گویم. شما مردم که رنج را محجوب و آبرومندانه شکیبایی می‌کنید. دندان بر جگر دردها می‌گذارید و شکایت را به زیباترین و متمدنانه‌ترین شکل بروز می‌دهید. شما که در تمام سختی‌ها و چالش‌ها نقطه اتکا و امید ما بوده‌اید و نگاه پرمهر و سپاس‌گزاری‌های خالص و گرم‌تان، مدام شرمسارمان می‌کند.
با شما سخن می‌گویم. با شمایی که تمام شور و انگیزه خدمت مایید و با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا روز وداع با کرسی‌های امروز مدیون‌تان نباشیم. اگرچه بازهم بابت تمام نارسایی‌هایی که هست و خواهد بود شرمساریم.
و امروز می‌خواهم از شما بابت همه این نارسایی‌ها عذرخواهی کنم و چه لذتی دارد تواضع دربرابر شما صاحبان محجوب و شریف شهر. شما که مسئولانه در تلاشید مبادا شهرمان روزهای روشن‌اش را به فراموشی بسپارد و فانوس امید و مهرورزی در کوچه‌های افسردگی گم شود. شما شایسته بهترین‌ها هستید، چرا که شکیباترین ملت جهانید و تاریخ بارها آن را به‌صراحت گواهی داده است.
امروز و در آستانه سومین سالروز شوراها در دوره مدیریت شورای پنجم با شما برای چندمین‌بار تجدید پیمان می‌کنم که هیچ‌گاه از حقوق‌تان نخواهم گذشت و زبانم را برای حقوق و منافع‌تان الکن نخواهم کرد و از خداوند و نایب مهربانش حضرت‌رضا (ع) در این ساعات پرمهر و شور رمضان می‌خواهم در این مسیر یاری‌گرمان باشد. شما نیز با دعای خیرتان.

روزتان مبارک

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.