صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تجربه «میشل اوباما» در مستندی با همین نام در شبکه نتفلیکس اکران می‌شود

  • کد خبر: ۲۵۲۱۷
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
تجربه «میشل اوباما» بانوی اول سابق آمریکا از تور تبلیغاتی کتاب «شدن»، هفته آینده در مستندی با همین نام در شبکه نتفلیکس اکران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این مستند داستان تور تبلیغاتی میشل اوباما همسر رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا را برای کتاب خاطرات پرفروشش شدن (Becoming) بازگو می‌کند که در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به ۳۴ شهر جهان انجام شد. این تور که توسط شرکت برگزارکننده کنسرت لایو نیشن (Live Nation) ترتیب داده شده بود، در مقیاس یک کنسرت موسیقی راک در چند نوبت در سالن‌هایی مملو از جمعیت برگزار شد.

در بیانیه‌ میشل اوباما درباره این مستند آمده است: آن ماه‌هایی را که به سفر، دیدار و برقراری ارتباط با مردم در شهرهای جهان گذراندم، این ایده را تقویت کرد که آنچه بین ما مشترک است، عمیق و واقعی است و نمی‌توان آن را تغییر داد. ما در گروه‌های بزرگ و کوچک، پیر و جوان، منحصربه فرد و متحد دور هم جمع شدیم و داستانهایی را به اشتراک گذاشتیم و آن فضاها را با شادی‌ها، نگرانی‌ها و رؤیاها پر کردیم. ما بار گذشته را بستیم و یک آینده‌ بهتر متصور شدیم. در حین صحبت کردن درباره ایده «شدن» بسیاری از ما جرات بیان آرزوهایمان را به دست آوردیم.

مستند شدن توسط کمپانی تولیدات سینمایی و تلویزیونی هایر گراند (Higher Ground) تولید شده است که به خانواده اوباما تعلق دارد؛ این کمپانی سال گذشته با مستند کارخانه آمریکایی (American Factory) جایزه اسکار بهترین فیلم مستند ۲۰۲۰ را به دست آورد.  

کتاب شدن از میشل اوباما به ۲۰ زبان روز دنیا ترجمه شده و تاکنون بیش از ۱۱ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

منبع: ایرنا /آسوشیتدپرس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.