صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد از بخشش ۴ماه آبونمان فعالیت تاکسی‌رانان و ۵۰درصد تخفیف هزینه صدور پروانه از اول اسفند۱۳۹۸ تا پایان خرداد امسال خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد محبی گفت: با شیوع ویروس کرونا و و کاهش فعالیت‌های اجتماعی، درآمد ناوگان تاکسی‌رانی دچار افت شدید شد، برهمین اساس مشوق‌های حمایتی برای تاکسی‌رانان در چند حوزه همچون بخشش ۴ماه آبونمان خطوط مبادی ورودی شهر، شبکه‌های بیسیم و ۱۴۰خط شهری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین ۵۰درصد بهای خدمات صدور پروانه فعالیت تاکسی‌رانان شامل بخشودگی شده است و بر این اساس ابتدای اسفند تا پایان خرداد ماه پروانه‌هایی که تاریخ فعالیتشان به پایان رسیده است نیاز به تمدید ندارند و بعد از موعد مقرر تاکسی‌رانان می‌توانند با ۵۰درصد تخفیف نسبت به تمدید آن اقدام کنند.

محبی ادامه داد: در کنار این بخشودگی‌ها، اقدامات حمایتی دیگری از جمله پیگیری بیمه بیکاری تاکسی‌ران از سوی وزرات کشور، پرداخت یارانه وام‌های نوسازی تاکسی‌رانان (سهم سازمان)، پیگیری و اهدای بسته‌های معیشتی و پیگیری پرداخت تسهیلات حمایتی دولت برای تاکسی‌رانان انجام شده است.
 
 منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.