صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آزادی گروگان ۲۰ ساله پس از ۵۳ روز اسارت در میرجاوه

  • کد خبر: ۲۵۶۲۲
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
فرمانده انتظامی میرجاوه گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی میر جاوه جوان ۲۰ ساله، پس از ۵۳ روز اسارت از چنگال گروگان‌گیران آزاد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن سرگزی در میرجاوه اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره آدم‌ربایی در ۲۰ اسفند ماه سال قبل در یکی از مناطق شهرستان میرجاوه، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد ۳سرنشین یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ با سر و صورتی پوشیده، جوانی ۲۰ ساله را با تهدید اسلحه کلاش سوار خودرو خود کرده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

سرگزی اظهار کرد: تلاش تیم تحقیقات پرونده برای شناسایی گروگان‌گیران و رهایی این جوان ادامه داشت تا اینکه مأموران با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و انجام اقداماتی تخصصی به فردی که از مدت‌ها قبل بر سر مسائل مالی با پدر این جوان اختلاف داشت مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه بیان کرد: مأموران پس از بررسی دقیق این موضوع و اطمینان از دست داشتن این فرد در ربایش این جوان، پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی او  را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرگزی افزود: با دستگیری این فرد و اعتراف او به بزه ارتکابی، دیگر عوامل گروگان‌گیری که خود را در چنگال قانونی می‌دیدند، روز گذشته مجبور شدند این جوان را پس از ۵۳ روز اسارت در ارتفاعات یکی از روستا‌های شهرستان رها کنند و متواری شوند.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیری دیگر عوامل این آدم‌ربایی همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.